Fuel Pass 2026… άλλη μια «λύση» που δεν λύνει τίποτα. Αντί να μειωθεί ουσιαστικά ο Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης στα καύσιμα – όπως έχουν κάνει πολλές ευρωπαϊκές χώρες – επιλέγεται ξανά το μοντέλο των επιδοτήσεων-ψίχουλων.
Ο δικαιούχος που ζει σε ηπειρωτική περιοχή και έχει αυτοκίνητο θα πάρει:
➡️ 40€ στον τραπεζικό λογαριασμό για το δίμηνο Απρίλιος–Μάιος
➡️ ή 50€ αν επιλέξει ψηφιακή κάρτα
Δηλαδή, με λίγα λόγια, μερικά ευρώ που δεν καλύπτουν ούτε ένα γεμάτο ρεζερβουάρ.
Και το ερώτημα είναι απλό:
Αφού αποφάσισαν να δώσουν αυτά τα ποσά, γιατί δεν τα πιστώνουν αυτόματα στους λογαριασμούς όσων έχουν δηλωμένα οχήματα από τις φορολογικές δηλώσεις;
Γιατί να ταλαιπωρείται ο κόσμος με αιτήσεις;
Γιατί να στέλνονται όλοι στους λογιστές;
Ειδικά τώρα, μέσα στην περίοδο των φορολογικών δηλώσεων, που τα λογιστικά γραφεία ήδη λειτουργούν στο όριο, αυξάνεται άσκοπα ο όγκος εργασίας και η ταλαιπωρία για όλους.
Λιγότερη γραφειοκρατία και ουσιαστικές λύσεις χρειάζονται — όχι επιδόματα-ασπιρίνες.


































