Τι σημαίνει μικτός τύπος δέρματος; Ανήκεις σε αυτήν τη κατηγορία;

Μάθε αν έχεις στα αλήθεια μικτό δέρμα προσώπου και αν ναι, διάβασε τι πρέπει να κάνεις για να το φροντίζεις κατάλληλα.

Ακούμε συνεχώς να μας ρωτάνε τι τύπο δέρματος έχουμε… στα καταστήματα καλλυντικών, στα ινστιτούτα αισθητικής και οι περισσότερες από εμάς δικαιολογημένα μπερδευόμαστε. Μερικές δεν ξέρουμε καν τι πρέπει να απαντήσουμε.Αν δεν διαθέτουμε αμιγώς λιπαρό ή ξηρό δέρμα (τα δύο άκρα δηλαδή), όλα τα υπόλοιπα απλά μας μπερδεύουν.

Ήρθε η ώρα, όμως, να ξεκαθαρίσεις το θέμα μία και καλή. Γιατί; Επειδή είναι ο μόνος τρόπος να ξέρεις τι κρέμες και καθαριστικά να επιλέξεις και πώς να «συμπεριφερθείς» στο δέρμα σου γενικότερα ώστε να έχει τη βέλτιστη νεανική και λαμπερή όψη.

H επιδερμίδα του προσώπου που χαρακτηρίζεται ως μικτή είναι εκείνη που σε άλλα σημεία είναι πιο λιπαρή και σε άλλα πιο ξηρή.Ο συγκεκριμένος τύπος μάλιστα διαφέρει από άτομο σε άτομο. Αυτό συμβαίνει γιατί οι πόροι του δέρματος είναι σαν τα αποτυπώματα των δαχτύλων μας, ποτέ δεν είναι ολόιδια με κάποιου άλλου. Συνεπώς οι ανάγκες κάθε επιδερμίδας είναι διαφορετικές γιατί οι πόροι που υπάρχουν έχουν διαφορετική συμπεριφορά.

Για παράδειγμα σε άλλους είναι πιο ερεθισμένοι από τα συχνά προϊόντα απολέπισης που χρησιμοποιούν, άλλοι παράγουν περισσότερο σμήγμα τους καλοκαιρινούς μήνες ή και όλοι την εποχή του χρόνου και σε κάποιες περιπτώσεις η συμπεριφορά τους εξαρτάται από ορμονικούς παράγοντες ή τις περιβαντολλογικές συνθήκες.

Αν σου φαίνεται πολύπλοκο ζήτημα, μάθε πως τουλάχιστον, η φροντίδα του μικτού δέρματος είναι πιο απλή υπόθεση σε σχέση με άλλες κατηγορίες και περιπτώσεις. Η διάσημη δερματολόγος της Nέας Υόρκης Φραντσέσκα Φούσκο αναφέρει πως το σωστό προϊόν μπορεί να έχει θεαματικά αποτελέσματα, αρκεί να προσαρμοστεί ανάλογα. Δηλαδή, προσφέροντας στα λιπαρά σημεία την δράση που πρέπει και στα πιο ξηρά αντίστοιχα την αποτελεσματικότητα που χρειάζεται.

πηγή :http://www.queen.gr/omorfia/beauty-news/story/152165/ti-simainei-miktos-typos-dermatos-anikeis-se-aytin-ti-katigoria

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ