Βαλκανικά και Χάλκινα στην Ανδρομέδα

ΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ…Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου Ανδρομέδα μουσικό στέκι Την Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου η ορχήστρα του Sengun Agusef Orkestra θα μας ταξιδέψει με τις τρομπέτες και τα χάλκινα κρουστά της στα Βαλκανικά μονοπάτια!!

Έναρξη 21:00

Είσοδος  10 Ευρώ

ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΒΑΛΚΑΝΙΑ!!

https://www.youtube.com/watch?v=xvHz0Tw_V3g&list=RDxvHz0Tw_V3g&start_radio=1