Τροφές που περιέχουν κορεσμένα λιπαρά & δεν το γνωρίζετε

Τα κορεσμένα λιπαρά βρίσκονται πλέον σε πάρα πολλά τρόφιμα, ακόμη και σε κάποια που θεωρούνται υγιεινά.

Τα κορεσμένα λιπαρά υπάρχουν κυρίως σε συσκευασμένες τροφές και αυξάνουν τα επίπεδα φλεγμονής στον οργανισμό.

Οι κατασκευαστές προσθέτουν αυτά τα λιπαρά στα τρόφιμα για να βελτιώσουν τη γεύση, την υφή και τη διάρκειά τους.

Συχνά μάλιστα, τα λιπαρά αυτά είναι μερικώς υδρογονωμένα, γεγονός που τα καθιστά ακόμη πιο ανθυγιεινά.

Δείτε ποια τρόφιμα περιέχουν κορεσμένα λιπαρά.

Φιστικοβούτυρο: Το καθαρό φιστικοβούτυρο είναι πολύ θρεπτική τροφή. Συχνά όμως περιέχει σιρόπι καλαμποκιού υψηλής φρουκτόζης και άλλα επιβλαβή συστατικά. Ένα από αυτά είναι το φοινικέλαιο το οποίο αποτρέπει το διαχωρισμό του αραχιδέλαιου από το φυστικοβούτυρο.

Δημητριακά πρωινού και μπάρες δημητριακών: Συνήθως περιέχουν πολλούς «κακούς» υδατάνθρακες, δηλαδή ζάχαρη. Ακόμη και αυτά που διαφημίζονται ως υγιεινά όμως, περιέχουν τουλάχιστον τρία γραμμάρια κορεσμένων λιπαρών ανά μερίδα. Το ίδιο ισχύει και για τις μπάρες δημητριακών και τις ενεργειακές μπάρες.

 

Καραμέλες, μπισκότα, κέικ: Κάποιες γλυκές μπάρες με καραμέλα και σοκολάτα περιέχουν περισσότερα κορεσμένα λιπαρά (έως και 11 γραμμάρια) και από ένα τσίζμπεργκερ (9 γραμμάρια) λόγω του φοινικέλαιου που περιέχουν. Επιλέγετε μόνο μαύρη σοκολάτα (70% κακάο) και αποφεύγετε τα συσκευασμένα γλυκά που περιέχουν τροπικά έλαια.

Πηγή: Reader’s digest

πηγή :https://www.onmed.gr/diatrofi/story/368234/trofes-poy-periexoyn-koresmena-lipara-den-to-gnorizete-pics

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ