TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home Διατροφή

Το νόστιμο σνακ που βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος και «αγαπά» την καρδιά

Μαΐ 6, 2023
in Διατροφή
Το νόστιμο σνακ που βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος και «αγαπά» την καρδιά
Share on FacebookShare on Twitter

Ψάχνετε ένα σνακ χωρίς ζάχαρη, με υψηλή διατροφική αξία, ωφέλιμο και για την καρδιαγγειακή υγεία;

Νεότερη μελέτη συνιστά να δοκιμάσετε αυτόν τον ξηρό καρπό, πλούσιο σε βιταμίνες και μέταλλα ευεργετικό και για την κυκλοφορία του αίματος

Αποτελούν εξαιρετική πηγή πρωτεϊνών και βιταμινών, αλλά και μετάλλων, λιπαρών οξέων και φυτικών ινών.

Το βούτυρό τους συνδυάζεται υπέροχα με μπανάνα και μέλι για ένα υγιεινό και πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά πρωινό, το οποίο θα μας κρατήσει χορτάτους για ώρες.

Ο λόγος για τα φιστίκια, που μαζί με όλα τα υπόλοιπα οφέλη τους στη γενικότερη υγεία του οργανισμού, νεότερη μελέτη διαπίστωσε ότι συμβάλλουν και στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης και ειδικότερα εάν ξεκινήσουμε την κατανάλωσή τους από νωρίς.

Οι ερευνητές από το Πανεπιστήμιο της Βαρκελώνης, για τη μελέτη τους που δημοσιεύτηκε στο Antioxidants, επικεντρώθηκαν σε νεότερα ηλικιακά άτομα:

«Σε αυτή την ομάδα μελέτης, είναι πιο δύσκολο να παρατηρήσουμε οποιαδήποτε επίδραση των διατροφικών αλλαγών στην υγεία», διευκρινίζει η καθηγήτρια Rosa M. Lamuela, από το Τμήμα Διατροφής, Επιστήμης Τροφίμων και Γαστρονομίας του Πανεπιστημίου.

Γι’ αυτό συμπεριέλαβαν στη μελέτη τους 63 υγιείς νέους ενήλικες, ηλικίας 18 έως 33 ετών, οι οποίοι πρόσθεσαν καθημερινά μια μερίδα προϊόντων φυστικιού στην κανονική τους διατροφή για μια περίοδο έξι μηνών.

Διαπιστώθηκε ότι οι αγγειακοί δείκτες βελτιώθηκαν σημαντικά, μειώνοντας το σχηματισμό θρόμβων στο αίμα και ενισχύοντας τη διαστολή των αγγείων.

Όπως εξηγεί και η καθηγήτρια «παρατηρήσαμε μια σημαντική αύξηση των επιπέδων φαινολικών μεταβολιτών στα ούρα σε εκείνους τους νέους που είχαν καταναλώσει μια ημερήσια δόση φιστικιών και φυστικοβούτυρου σε σύγκριση με την ομάδα ελέγχου, η οποία είχε καταναλώσει μια κρέμα χωρίς φυτικές ίνες ή πολυφαινόλες.

Αντίστοιχα, οι συμμετέχοντες που έτρωγαν φιστίκια ή φυστικοβούτυρο παρουσίασαν επίσης βελτιωμένα επίπεδα προστακυκλίνης Ι2 και αναλογίας μεταξύ θρομβοξάνης Α2 και προστακυκλίνης Ι2, λιπιδικών μορίων, που θεωρούνται δείκτες αγγειακής υγείας».

Eπιπλέον, ορισμένοι φαινολικοί μεταβολίτες αυξήθηκαν σημαντικά μετά την κατανάλωση προϊόντων φιστικιού, που συσχετίστηκαν επίσης με τη βελτίωση και των δύο αγγειακών δεικτών.

Τα ευρήματα αυτά ενισχύουν περαιτέρω μια υπόθεση που συχνά υποστηρίζεται στην επιστημονική βιβλιογραφία και σε προηγούμενες μελέτες της ερευνητικής ομάδας σχετικά με την προστατευτική επίδραση των πολυφαινολών στις καρδιαγγειακές παθήσεις στους ενήλικες, καθώς και τις επιδράσεις τους στα αιμοφόρα αγγεία.

Οι πολυφαινόλες είναι τα κύρια διαιτητικά αντιοξειδωτικά και αντιφλεγμονώδη συστατικά, σύμφωνα με την ομάδα.

Τέλος, μελέτες έχουν αποδείξει ότι γενικά η κατανάλωση ξηρών καρπών και φιστικιών συνδέεται με χαμηλότερο κίνδυνο εμφάνισης καρδιαγγειακών παθήσεων και διαβήτη, ιδίως λόγω της προστατευτικής δράσης που παρουσιάζουν οι πολυφαινόλες που περιέχονται σε αυτά τα τρόφιμα.

ΠΗΓΗ – ygeiamou.gr

πηγή :https://www.giatros-in.gr/2023/04/06/to-nostimo-snak-poy-veltionei-tin-kykloforia-aimatos-agapa-tin-kardia/

ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

Ένα αυγό, 3 μέθοδοι μαγειρέματος: Πώς αλλάζουν οι θερμίδες
Διατροφή

Ένα αυγό, 3 μέθοδοι μαγειρέματος: Πώς αλλάζουν οι θερμίδες

Ιούν 2, 2026
9 φρούτα με περισσότερες φυτικές ίνες από το μήλο
Διατροφή

9 φρούτα με περισσότερες φυτικές ίνες από το μήλο

Ιούν 1, 2026
Λάχανο και κουνουπίδι: 6 προβλήματα υγείας που μπορεί να βοηθήσουν να προλάβετε
Διατροφή

Λάχανο και κουνουπίδι: 6 προβλήματα υγείας που μπορεί να βοηθήσουν να προλάβετε

Μαΐ 31, 2026
Έλλειψη μαγνησίου: Τι να τρώτε για να καλύψετε τις ανάγκες του οργανισμού σας
Διατροφή

Έλλειψη μαγνησίου: Τι να τρώτε για να καλύψετε τις ανάγκες του οργανισμού σας

Μαΐ 30, 2026
Ελιές: Η σωστή ποσότητα την ημέρα και ο ρόλος τους στην πρόληψη, ακόμη και απέναντι σε καρκίνο
Διατροφή

Ελιές: Η σωστή ποσότητα την ημέρα και ο ρόλος τους στην πρόληψη, ακόμη και απέναντι σε καρκίνο

Μαΐ 29, 2026
7 τροφές για την οστεοπόρωση που αξίζει να βάλετε στη διατροφή σας
Διατροφή

7 τροφές για την οστεοπόρωση που αξίζει να βάλετε στη διατροφή σας

Μαΐ 28, 2026
Next Post
Ηλ. ΒΛΑΧΟΓΙAΝΝΗΣ στην Πυροσβεστική Υπηρεσία: Διαχρονικά στηρίζω τα θεσμικά και οικονομικά σας αιτήματα

Ηλ. ΒΛΑΧΟΓΙAΝΝΗΣ στην Πυροσβεστική Υπηρεσία: Διαχρονικά στηρίζω τα θεσμικά και οικονομικά σας αιτήματα

Κατσαρίδες: Δείτε πώς θα τις εξαφανίσετε με φυσικό τρόπο

Κατσαρίδες: Δείτε πώς θα τις εξαφανίσετε με φυσικό τρόπο

Το υπέροχο νησί του Ιονίου που το εισιτήριο κοστίζει λιγότερο από τρία ευρώ και θα φτάσετε σε μόλις 40 λεπτά (video)

Το υπέροχο νησί του Ιονίου που το εισιτήριο κοστίζει λιγότερο από τρία ευρώ και θα φτάσετε σε μόλις 40 λεπτά (video)

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

Μελος του eMedia Αριθμός Μητρώου: 13797

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd