Συνελήφθη 47χρονος με κάνναβη, κοκαΐνη και… δύο ζυγαριές (ΕΙΚΟΝΑ)

Συνελήφθη, σήμερα (17-3-2026) το πρωί στη Λάρισα, από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Λάρισας, 47χρονος ημεδαπός, για παράβαση της νομοθεσίας περί ναρκωτικών.

Ειδικότερα, στο πλαίσιο δράσεων για την καταπολέμηση της διακίνησης ναρκωτικών ουσιών και μετά από κατάλληλη αξιοποίηση στοιχείων για κατοχή και  διακίνηση ποσοτήτων ναρκωτικών από τον ανωτέρω, σήμερα το πρωί, εντοπίστηκε από τους αστυνομικούς και στην κατοχή καθώς και σε έρευνα που διενεργήθηκε στην οικία του βρέθηκαν συνολικά και κατασχέθηκαν:

Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Λάρισας.