Όποτε βγαίνει εκτός… Τρικαλινών συνόρων ο καλός συνάδελφος και διαλεχτός φίλος Χάρης Μαντέλλος (εβδομαδιαία εφημερίδα “διάλογος”), επιστρέφει με τις δημοσιογραφικές αποσκευές του “γεμάτες” καλές ειδήσεις! Αυτή την φορά μεταφέρει ένα πολύ καλό νέο για όλους μας!…
Γράφει, λοιπόν, στην ανάρτησή του στην προσωπική του σελίδα στο Facebook ο Haris Mantellos:
Με τον αδερφικό φίλο Αντιπρόεδρο του ομίλου Κοπελούζου και Γενικό Διευθυντή Ανάπτυξης Εργασιών & Στρατηγικής του ομίλου, Θωμά Αχείμαστο, τον οποίον συνεχάρην για το έργο GREGY που αφορά την ηλεκτρική διασύνδεση Αιγύπτου–Ελλάδας που προβλέπεται να φέρει ουσιαστική ελάφρυνση του ενεργειακού κόστους στα ελληνικά νοικοκυριά φέρνοντας στην Ελλάδα και την Ευρώπη φθηνή πράσινη ενέργεια από την Αφρική. Παράλληλα, οι ενεργοβόροι βιομηχανικοί καταναλωτές και οι πάροχοι ενέργειας αποκτούν πρόσβαση σε ανταγωνιστική πράσινη ενέργεια σταθερής ροής, με τη δυνατότητα σύναψης μακροχρόνιων συμβάσεων προμήθειας (PPAs), διασφαλίζοντας όχι μόνο προβλέψιμο ενεργειακό κόστος, αλλά και ενίσχυση της βιωσιμότητας και της διεθνούς ανταγωνιστικότητάς τους.

![Συνάντηση με… πολύ καλά (ενεργειακά) νέα για τον Τρικαλινό δημοσιογράφο Χάρη Μαντέλλο [ΦΩΤΟ]](https://trikalaview.gr/wp-content/uploads/2026/05/702164339_35842366205378889_1824728292429335179_n-1-1.jpg)


































