TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home Επιχειρείν

PRINCE OLIVER WINTER 2021 CAMPAIGN – BREAK THE RULES….

Τα Prince Oliver υποδέχονται το χειμώνα με ανατρεπτική διάθεση

Ιαν 20, 2021
in Επιχειρείν
PRINCE OLIVER WINTER 2021 CAMPAIGN – BREAK THE RULES….
Share on FacebookShare on Twitter

Πιστά στο ανατρεπτικό πνεύμα που εγκαινίασαν το περασμένο καλοκαίρι, τα Prince Oliver παρουσιάζουν τη νέα τους συλλογή για το Χειμώνα του 2021, η οποία επεκτείνει την «Break the Rules» νέα φιλοσοφία του brand και συνεχίζει από εκεί που σταμάτησε η προηγούμενη, θερινή συλλογή. Το «Break the Rules» για τα Prince Oliver είναι ένα κάλεσμα και μια προτροπή για μια διαφορετική σχέση του ατόμου με τη Μόδα και το Στυλ, αλλά και με μια νέα, απόλυτα προσιτή τιμολογιακή προσέγγιση και με πολύ δυνατές προσφορές όλες τις εποχές του χρόνου. «Σπάσε τους στερεοτυπικούς κανόνες της Μόδας, βάλε το προσωπικό σου στοιχείο σε κάθε outfit, γίνε η καλύτερη εκδοχή του εαυτού σου, ξεπέρασε τα εμπόδια, γίνε καλύτερος, μεταμορφώσου». Αυτή είναι η νέα φιλοσοφία ενός brand που ανακαλύπτει συνεχώς τον εαυτό του και εδώ και τρεις δεκαετίες δηλώνει πάντα «παρών» στις αισθητικές εξελίξεις.

Σε πρώτο πλάνο στην καμπάνια βρίσκεται το ζήτημα της Βιωσιμότητας και της Αειφορίας του πλανήτη, αλλά και η ανάγκη απαλλαγής από τις συμβάσεις. Όχι, μόνο γιατί δεν γίνεται να ζεις με τους κανόνες των άλλων, αλλά και γιατί οφείλεις να ξεφεύγεις από την τυποποίηση. Ταυτόχρονα, προτείνεται ένας τρόπος ζωής πιο αυθεντικός, πιο χαλαρός, πιο ισορροπημένος. Η νέα συλλογή απαρτίζεται από μπουφάν κάθε τύπου σε εντυπωσιακούς χρωματισμούς, δερμάτινα από γνήσια δέρματα, πουλόβερ και πλεκτά από απαλές υφές, ημίπαλτα και ζακέτες, ολοκαίνουρια athleisure σειρά με φόρμες από τεχνολογικά, high performance υλικά, φούτερ και εσώρουχα, eco leather γυναικεία σειρά, fashion snickers, χειμωνιάτικα chinos, κοτλέ παντελόνια και πουκάμισα, ανδρικές και γυναικείες τσάντες, αλλά και πολλά άλλα.

Στη νέα καμπάνια πρωταγωνιστούν ο Αριστοτέλης Μπολοβίνος, γνωστός και στο εξωτερικό από τις δουλειές του με κορυφαία brands, o Αdrian Krzyzanski και η Αργυρώ Μάγκλαρη, γνωστή και από τη συμμετοχή της στο GNTM, με φωτογράφο τον Χρήστο Τριανταφύλλου και creative director της καμπάνιας τον Χαράλαμπο Νικόπουλο, που έχουν δημιουργήσει ένα concept ήπιας, ψύχραιμης αλλά και αιτιολογημένης ανατροπής.

Η νέα καμπάνια υποστηρίζεται από σποτ 28’’ που προβάλλεται αυτήν την περίοδο στην τηλεόραση και στα social media, αλλά και outdoor στις στάσεις της Αττικής, ενώ θα ακολουθήσουν και άλλες ενέργειες δημοσιότητας σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα.

ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

Veranta vibes at TERROIR Bar Restaurant!
Featured

Veranta vibes at TERROIR Bar Restaurant!

Ιούλ 1, 2025
ΠΡΟΣ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ – Πολυτελές Διαμέρισμα 125τ.μ. (Ημιοροφος) – Τρίκαλα
Featured

ΠΡΟΣ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ – Πολυτελές Διαμέρισμα 125τ.μ. (Ημιοροφος) – Τρίκαλα

Ιούν 30, 2025
Οι νέες επενδυτικές ευκαιρίες στο προσκήνιοτου Περιφερειακού Ταμείου Ανάπτυξης Θεσσαλίας
Επιχειρείν

Οι νέες επενδυτικές ευκαιρίες στο προσκήνιοτου Περιφερειακού Ταμείου Ανάπτυξης Θεσσαλίας

Ιούν 30, 2025
H τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί να εξαφανίσει το επάγγελμα του λογιστή, αλλά επαναπροσδιορίζει τον ρόλο του
Επιχειρείν

H τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί να εξαφανίσει το επάγγελμα του λογιστή, αλλά επαναπροσδιορίζει τον ρόλο του

Ιούν 30, 2025
Νέο κατάστημα Mere της αλυσίδας σούπερ μάρκετ SVETOFOR άνοιξε στα Τρίκαλα
Featured

Νέο κατάστημα Mere της αλυσίδας σούπερ μάρκετ SVETOFOR άνοιξε στα Τρίκαλα

Ιούν 30, 2025
Το καλοκαιρινό σκηνικό στην πιο iconic βεράντα συνεχίζεται!
Featured

Το καλοκαιρινό σκηνικό στην πιο iconic βεράντα συνεχίζεται!

Ιούν 30, 2025
Next Post
Αγγελική Ηλιάδη: Τα αρνητικά σχόλια του κόσμου για το νέο της πρόσωπο

Αγγελική Ηλιάδη: Τα αρνητικά σχόλια του κόσμου για το νέο της πρόσωπο

Αυτό είναι το Magic Bus της Ισλανδίας

Αυτό είναι το Magic Bus της Ισλανδίας

Μπακλαβάς

Μπακλαβάς

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

http://anilioparkfestival.gr/tickets/http://anilioparkfestival.gr/tickets/
Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

Μελος του eMedia Αριθμός Μητρώου: 13797

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd