Νέο “ντου” των αγροτών με τα τρακτέρ τους αύριο (9/2) στην “καρδιά” των Τρικάλων

Αύριο, Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου, οι αγρότες θα βρεθούν με τα τρακτέρ τους, στις 6 το απόγευμα, στο κέντρο των Τρικάλων. Θα προηγηθεί, στις 5:30 μ.μ., προσυγκέντρωση στον κόμβο Μεγαλοχωρίου.

Η νέα κινητοποίηση γίνεται εν όψει του πανελλαδικού συλλαλητηρίου μετ’ αγροτικών μηχανημάτων που θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα την Παρασκευή, 13 Φεβρουαρίου 2026. Μάλιστα, έχει αποφασιστεί να διανυκτερεύσουν στο Σύνταγμα εκείνο το βράδυ και να επιστρέψουν το Σάββατο, στις περιοχές τους.

Εκπρόσωποί τους απ’ όλη τη χώρα ξεκαθαρίζουν ότι τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο πρωτογενής τομέας παραμένουν άλυτα, παρά τις μέχρι σήμερα κυβερνητικές παρεμβάσεις, και δηλώνουν αποφασισμένοι να συνεχίσουν τον αγώνα τους,

Ζητούν δε, ουσιαστικά μέτρα στήριξης για το κόστος παραγωγής και το εισόδημά τους.