Μείωσε τη φλεγμονή βάζοντας στη διατροφή σου αυτά τα φαγητά

Δες 4 αντιφλεγμονώδεις τροφές

Η φλεγμονή δεν είναι πάντα κακή αν βρεις τον σωστό τρόπο να την αντιμετωπίσεις. Μπορεί όταν είσαι άρρωστη να σου προσθέτει ένα παραπάνω πρόβλημα, υπάρχει όμως και αυτή η φορά που μπορεί να φανεί χρήσιμη για τον οργανισμό σου, όπως όταν προσπαθεί να καταπολεμήσει μια μόλυνση.

Ένας καθιστικός τρόπος ζωής, το αρκετό άγχος και οι περιβαλλοντικοί παράγοντες μπορούν να συμβάλλουν στη φλεγμονή, όπως επίσης και μια κακή διατροφή είναι ένας βασικός παράγοντας. Ευτυχώς, υπάρχουν ορισμένα τρόφιμα που είναι φυσικά αντιφλεγμονώδη και η κατανάλωσή τους μπορεί να βοηθήσει.

#1. Πράσινα φυλλώδη λαχανικά
Υπάρχει λόγος που αυτά τα ισχυρά τρόφιμα βρίσκονται σχεδόν σε κάθε λίστα υγιεινής διατροφής. Τα φυλλώδη λαχανικά είναι γεμάτα με αντιοξειδωτικά που έχουν θετική επίδραση στην υγεία μας. Περιέχουν επίσης μια σειρά βιταμινών και ισχυρά αντιφλεγμονώδη φλαβονοειδή.

#2. Μύρτιλα
Η κουερσετίνη (= φυτική χρωστική ουσία) θεωρείται ισχυρό αντιοξειδωτικό που βοηθά στην καταπολέμηση της φλεγμονής και είναι εμφανής στα βατόμουρα. Στην πραγματικότητα, τα βακκίνια είναι γεμάτα αντιοξειδωτικά. Μια μελέτη διαπίστωσε ότι οι μικροί αυτοί καρποί όχι μόνο υπερισχύουν από τα βατόμουρα και τις φράουλες (στα αντιοξειδωτικά) αλλά είχαν και περισσότερους τύπους αντιοξειδωτικών, παρέχοντας έτσι ένα ευρύ φάσμα αντιφλεγμονώδους προστασίας κάθε φορά που τρως μια χούφτα.

#3. Ανανάς
Οι ανανάδες είναι ένα άλλο φυσικό αντιφλεγμονώδες. Είναι γεμάτοι βρομελίνη (ένα πεπτικό ένζυμο που βοηθά στη ρύθμιση της ανοσολογικής απόκρισης του σώματός) έτσι ώστε να μην αντιδρά με περιττές φλεγμονές. Η βρομελίνη συμβάλλει επίσης στην υγεία της καρδιάς. Το τροπικό αυτό φρούτο είναι γεμάτο με μέταλλα και βιταμίνες, κάλιο και το ιχνοστοιχείο μαγγάνιο (το οποίο εμπλέκεται στην ενεργοποίηση ενζύμων που καταστρέφουν τις ελεύθερες ρίζες).

#4. Σπόροι chia και λιναρόσπορος
Αυτοί οι μικροί σπόροι δεν είναι μόνο γεμάτοι με βιταμίνες και μέταλλα, αλλά είναι επίσης μια υγιεινή πηγή απαραίτητων λιπαρών οξέων (όπως ωμέγα-3), μια χρήσιμη εναλλακτική πηγή αν δεν τρως κρέας. Οι σπόροι Chia βοηθούν στην καταπολέμηση της φλεγμονής, ρυθμίζουν τα επίπεδα χοληστερόλης και μειώνουν την αρτηριακή πίεση, καθιστώντας τους εξαιρετικούς για την καρδιά σου. Είναι επίσης υψηλοί σε λινολεϊκό οξύ, ένα λιπαρό οξύ που βοηθά το σώμα να απορροφήσει καλύτερα τις λιποδιαλυτές

πηγή :https://www.queen.gr/well-being/diatrofh-diaites/story/174797/meiose-ti-flegmoni-vazontas-sti-diatrofi-soy-ayta-ta-fagita

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ