TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home Διατροφή

Κορεσμένα λιπαρά: Πόσα επιτρέπεται να τρώτε καθημερινά

Μαΐ 20, 2019
in Διατροφή
Κορεσμένα λιπαρά: Πόσα επιτρέπεται να τρώτε καθημερινά
Share on FacebookShare on Twitter

Τα ευρήματα των μελετών σχετικά με τις επιπτώσεις από την κατανάλωση κορεσμένων λιπαρών, των λιπαρών που περιέχουν οι τροφές ζωικής προέλευσης, όπως το κόκκινο κρέας και το πλήρες γάλα, διχάζουν τους καταναλωτές.

Για κάθε μελέτη που βρίσκει τα κορεσμένα λιπαρά ανθυγιεινά, υπάρχει μία άλλη που δείχνει ότι ο ρόλος τους στις καρδιοπάθειες και άλλες χρόνιες παθήσεις, σηκώνει αρκετή συζήτηση.

Για παράδειγμα, δύο μελέτες που δημοσιεύθηκαν το 2016 κατέληξαν σε αντιφατικά συμπεράσματα. Η πρώτη, βασισμένη σε προηγούμενα μη δημοσιευμένα δεδομένα από έρευνα στη Μινεσότα σχεδόν πριν 50 χρόνια, διαπίστωσε ότι η αντικατάσταση των κορεσμένων λιπαρών, όπως το βούτυρο, με φυτικά έλαια πλούσια σε λινολεϊκό οξύ, όπως το καλαμποκέλαιο, δεν μείωσε τον κίνδυνο θανάτου από καρδιακές παθήσεις ή άλλες αιτίες.

Η δεύτερη μελέτη από επιστήμονες του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ, που παρακολούθησε πάνω από 126.000 ανθρώπους, κάποιους έως και 32 χρόνια, υποστηρίζει ότι η αντικατάσταση των κορεσμένων λιπαρών είναι σημαντική, αλλά εξίσου σημαντικό είναι με τι τα αντικαθιστά κανείς.

Τα οφέλη των ακόρεστων λιπαρών οξέων με υψηλή περιεκτικότητα σε ωμέγα-3, τα οποία περιέχουν τα καρύδια, ο λιναρόσπορος, το σογιέλαιο και τα ψάρια, υπερβαίνουν κατά πολύ τα ωμέγα-6 λιπαρά οξέα που υπάρχουν στο καλαμποκέλαιο.

Πιο πρόσφατη έρευνα του Κέντρου Επιστημών Υγείας του Πανεπιστημίου του Τέξας στο Χιούστον (2018) που εστίασε στα κορεσμένα λιπαρά των γαλακτοκομικών -πλήρες γάλα, τυρί, γιαούρτι- δεν βρήκε καμία σύνδεση μεταξύ της κατανάλωσής τους και της καρδιακής νόσου ή του εγκεφαλικού.

Τι μπορείτε να κάνετε

Οι επιστήμονες γενικά συναινούν στην ανάγκη περιορισμού των λιπαρών και όχι αντικατάστασής τους με τροφές πλούσιες σε υδατάνθρακες και ειδικά light προϊόντα που περιέχουν ζάχαρη ως βελτιωτικό της γεύσης.

Μπορείτε να καταναλώνετε πλήρη γαλακτοκομικά, αρκεί οι θερμίδες που προέρχονται από τροφές με κορεσμένα λιπαρά να μην ξεπερνούν το 10% των συνολικών ημερήσιων θερμίδων. Είναι επίσης σημαντικό να αφαιρείτε το ορατό λίπος από τρόφιμα, όπως το μοσχάρι και η πέτσα από τα πουλερικά.

Πηγή: healthday.com & https://www.onmed.gr/diatrofi/story/374437/koresmena-lipara-posa-epitrepetai-na-trote-kathimerina

ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

Ω3 λιπαρά οξέα: Οι 6 απροσδόκητοι κίνδυνοι, σύμφωνα με έρευνες
Διατροφή

Ω3 λιπαρά οξέα: Οι 6 απροσδόκητοι κίνδυνοι, σύμφωνα με έρευνες

Ιούν 9, 2026
Μην πετάτε τα κουκούτσια από τα κεράσια: Οι έξυπνες χρήσεις που λίγοι γνωρίζουν
Διατροφή

Μην πετάτε τα κουκούτσια από τα κεράσια: Οι έξυπνες χρήσεις που λίγοι γνωρίζουν

Ιούν 9, 2026
Το μπαχαρικό που μειώνει τη φλεγμονή και καταπολεμά το φούσκωμα στην κοιλιά
Διατροφή

Το μπαχαρικό που μειώνει τη φλεγμονή και καταπολεμά το φούσκωμα στην κοιλιά

Ιούν 9, 2026
Ποιο συγκεκριμένο είδος λαχανικών ρίχνει την πίεση
Διατροφή

Ποιο συγκεκριμένο είδος λαχανικών ρίχνει την πίεση

Ιούν 8, 2026
Μην πετάτε τη φλούδα του αβοκάντο – Είναι πολύ πιο θρεπτική απ’ όσο νομίζετε
Διατροφή

Μην πετάτε τη φλούδα του αβοκάντο – Είναι πολύ πιο θρεπτική απ’ όσο νομίζετε

Ιούν 7, 2026
8 φυτικές τροφές με περισσότερη πρωτεΐνη από ένα αυγό
Διατροφή

8 φυτικές τροφές με περισσότερη πρωτεΐνη από ένα αυγό

Ιούν 6, 2026
Next Post
Σε Φλαμούλι και Καρυές μίλησε ο Δ. Παπαστεργίου

Σε Φλαμούλι και Καρυές μίλησε ο Δ. Παπαστεργίου

Οι πρώτες δημοτικές εκλογές στην Αθήνα του Όθωνα πριν από 185 χρόνια

Οι πρώτες δημοτικές εκλογές στην Αθήνα του Όθωνα πριν από 185 χρόνια

Drone  μας ταξιδεύει από την ενδοχώρα στη παλιά πόλη του Ρεθύμνου

Drone μας ταξιδεύει από την ενδοχώρα στη παλιά πόλη του Ρεθύμνου

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙMΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

 

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd