TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home Διατροφή

Καφές και τσάι: Πόσο μειώνουν τον κίνδυνο εγκεφαλικού και άνοιας

Ιαν 12, 2022
in Διατροφή
Καφές και τσάι: Πόσο μειώνουν τον κίνδυνο εγκεφαλικού και άνοιας
Share on FacebookShare on Twitter

Τα εγκεφαλικά ευθύνονται περίπου για το 10% των θανάτων παγκοσμίως.

Μερικές φορές συμπτώματα άνοιας εκδηλώνονται για πρώτη φορά μετά από ένα εγκεφαλικό, αν και υπάρχουν πολλές άλλες αιτίες άνοιας (με συχνότερη τη νόσο Αλτσχάιμερ).

Η τακτική κατανάλωση καφέ ή τσαγιού φαίνεται να σχετίζεται με μικρότερο κίνδυνο γενικά για εγκεφαλικό και άνοια, σύμφωνα με μια νέα κινεζική επιστημονική έρευνα.

Ειδικότερα, η κατανάλωση καφέ σχετίζεται με μικρότερη πιθανότητα άνοιας μετά από εγκεφαλικό.

Οι ερευνητές του Ιατρικού Πανεπιστημίου της Τιαντζίν, οι οποίοι έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο ιατρικό περιοδικό “PLoS Medicine”, ανέλυσαν στοιχεία για 365.682 άτομα ηλικίας 50 έως 74 ετών, εκ των οποίων 5.079 εμφάνισαν άνοια και 10.053 έπαθαν τουλάχιστον ένα εγκεφαλικό στη διάρκεια της μελέτης που έγινε σε βάθος δεκαετίας (2010-2020).

Διαπιστώθηκε ότι όσοι έπιναν 2-3 φλιτζάνια καφέ ή 3-5 φλιτζάνια τσαγιού τη μέρα ή ένα συνδυασμό 4-6 φλιτζανιών καφέ και τσαγιού, είχαν τον μικρότερο κίνδυνο εγκεφαλικού ή άνοιας. Όσοι έπιναν 2-3 καφέδες και 2-3 τσάγια καθημερινά, είχαν κατά μέσο όρο 32% μικρότερο κίνδυνο εγκεφαλικού και 28% μικρότερο κίνδυνο άνοιας, σε σχέση με εκείνους που δεν έπιναν καθόλου ούτε καφέ ούτε τσάι.

Οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι “η μέτρια κατανάλωση καφέ και τσαγιού ξεχωριστά ή σε συνδυασμό σχετίζεται με χαμηλότερο κίνδυνο εγκεφαλικού και άνοιας“.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

πηγή :https://www.giatros-in.gr/2021/11/18/kafes-tsai-poso-meionoyn-ton-kindyno-egkefalikoy-anoias/

ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

Ω3 λιπαρά οξέα: Οι 6 απροσδόκητοι κίνδυνοι, σύμφωνα με έρευνες
Διατροφή

Ω3 λιπαρά οξέα: Οι 6 απροσδόκητοι κίνδυνοι, σύμφωνα με έρευνες

Ιούν 9, 2026
Μην πετάτε τα κουκούτσια από τα κεράσια: Οι έξυπνες χρήσεις που λίγοι γνωρίζουν
Διατροφή

Μην πετάτε τα κουκούτσια από τα κεράσια: Οι έξυπνες χρήσεις που λίγοι γνωρίζουν

Ιούν 9, 2026
Το μπαχαρικό που μειώνει τη φλεγμονή και καταπολεμά το φούσκωμα στην κοιλιά
Διατροφή

Το μπαχαρικό που μειώνει τη φλεγμονή και καταπολεμά το φούσκωμα στην κοιλιά

Ιούν 9, 2026
Ποιο συγκεκριμένο είδος λαχανικών ρίχνει την πίεση
Διατροφή

Ποιο συγκεκριμένο είδος λαχανικών ρίχνει την πίεση

Ιούν 8, 2026
Μην πετάτε τη φλούδα του αβοκάντο – Είναι πολύ πιο θρεπτική απ’ όσο νομίζετε
Διατροφή

Μην πετάτε τη φλούδα του αβοκάντο – Είναι πολύ πιο θρεπτική απ’ όσο νομίζετε

Ιούν 7, 2026
8 φυτικές τροφές με περισσότερη πρωτεΐνη από ένα αυγό
Διατροφή

8 φυτικές τροφές με περισσότερη πρωτεΐνη από ένα αυγό

Ιούν 6, 2026
Next Post
Γιαλός ο κάμπος της Φαρκαδόνας από την υπερχείλιση του Πηνειού

Γιαλός ο κάμπος της Φαρκαδόνας από την υπερχείλιση του Πηνειού

Νευρική βουλιμία στην εφηβεία: Πότε ξεκινάει και πώς αντιμετωπίζεται

Νευρική βουλιμία στην εφηβεία: Πότε ξεκινάει και πώς αντιμετωπίζεται

Λιούτας: Εντάσσονται έργα για τον Νομό Τρικάλων στο πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης»

Λιούτας: Εντάσσονται έργα για τον Νομό Τρικάλων στο πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης»

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙMΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

 

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd