Αν βρεθείτε στη Νορβηγία και συγκεκριμένα στην πρωτεύουσα, το Όσλο, μην εκπλαγείτε αν δείτε διαφημίσεις στα ελληνικά να κοσμούν τα τραμ της πόλης. Η νορβηγική εφημερίδα VG λάνσαρε πρόσφατα μια τολμηρή διαφημιστική καμπάνια που χρησιμοποίησε την ελληνική γλώσσα για να τραβήξει την προσοχή. Πρόκειται για μια στρατηγική κίνηση που στοχεύει να κεντρίσει το ενδιαφέρον των επιβατών με την απροσδόκητη χρήση μιας “ξένης” γλώσσας στο αστικό τοπίο της Νορβηγίας. Πολύ περισσότερο των ελληνικών που στα αφτιά των Νορβηγών ακούγονται σαν… κινέζικα.
Η VG, γνωστή για τις καινοτόμες και τολμηρές της προσεγγίσεις στη δημοσιογραφία και το μάρκετινγκ, επέλεξε αυτή τη φορά να παίξει με την αίσθηση της έκπληξης. Η επιλογή της ελληνικής γλώσσας είναι πιθανόν προκαλλεί ευχάριστη έκπληξη για τους Έλληνες τουρίστες ή κατοίκους, ενώ ταυτόχρονα εγείρει την περιέργεια των Νορβηγών. Αυτή η πρωτότυπη καμπάνια εντάσσεται στη γενικότερη στρατηγική της VG να διατηρήσει την προσοχή του κοινού της, χρησιμοποιώντας ακόμα και την τεχνητή νοημοσύνη για να εμπλουτίσει τις ιστορίες που δημοσιεύει.
Επομένως, αν τύχει να βρεθείτε στο Όσλο, κρατήστε τα μάτια σας ανοιχτά κι απολαύστε αυτήν την ασυνήθιστη αλλά και πρωτότυπη διαφημιστική προσέγγιση που σίγουρα θα σας αφήσει μια γλυκιά αίσθηση νοσταλγίας για την πατρίδα ή θα σας προκαλέσει να μάθετε περισσότερα για την εφημερίδα που τόλμησε να σκεφτεί τόσο διαφορετικά.