Με αισθήματα βαθύτατης συγκίνησης και απέραντης χαράς, οι μαθητές/μαθήτριες και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 1ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Τρικάλων θα θέλαμε να σας εκφράσουμε τις πιο θερμές και ειλικρινείς ευχαριστίες μας.
Η άμεση και θετική ανταπόκρισή σας στο αίτημά μας για τη δωρεά ποδηλάτων, μας γέμισε ελπίδα και επιβεβαίωσε την πεποίθησή μας ότι η κοινωνική ευαισθησία και η αλληλεγγύη παραμένουν αξίες ζωντανές στην τοπική μας κοινωνία. Η ταχύτητα με την οποία εγκρίθηκε το αίτημά μας αποτελεί έμπρακτη απόδειξη του σεβασμού και της εκτίμησής σας προς το έργο μας και, κυρίως, προς τα ίδια τα παιδιά.
Η γενναιόδωρη προσφορά σας είναι πολύ περισσότερο από μια απλή χορηγία. Είναι ένα πολύτιμο δώρο που θα φέρει αμέτρητα χαμόγελα στα πρόσωπα των μαθητών μας. Μας δίνετε τα απαραίτητα «εργαλεία» για να τους προσφέρουμε την ευκαιρία να νιώσουν την ελευθερία της κίνησης, να ενισχύσουν την αυτοπεποίθησή τους και να κατακτήσουν μια δεξιότητα που θα τους συντροφεύει για μια ζωή. Κάθε «πεταλιά» θα είναι και μια μικρή νίκη, στην οποία εσείς θα είστε συμμέτοχοι.
Εκτιμούμε ιδιαίτερα και τα καλά σας λόγια, που μας δίνουν δύναμη να συνεχίσουμε την προσπάθειά μας με την ίδια αγάπη και αφοσίωση. Σας ευχαριστούμε και πάλι, από τα βάθη της καρδιάς μας.
Με βαθύτατη εκτίμηση και χαρά,
Οι μαθητές/μαθήτριες και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 1ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Τρικάλων.


































