TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home Διατροφή

Διαβήτης τύπου 2: Μειώνετε τον κίνδυνο κατά 36% με δύο μερίδες από αυτό κάθε μέρα!

Ιούλ 26, 2021
in Διατροφή
Διαβήτης τύπου 2: Μειώνετε τον κίνδυνο κατά 36% με δύο μερίδες από αυτό κάθε μέρα!

Smiling young man using smart phone at dining table. Male is having granny smith apple at home. He is enjoying social media and breakfast.

Share on FacebookShare on Twitter

Μια νέα μελέτη διαπίστωσε ότι όσοι καταναλώνουν δύο μερίδες φρούτων την ημέρα έχουν 36% χαμηλότερες πιθανότητες εμφάνισης διαβήτη τύπου 2 σε σύγκριση με όσους καταναλώνουν λιγότερο από μία μερίδα.

Ο σακχαρώδης διαβήτης είναι μια ασθένεια κατά την οποία τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα είναι πολύ υψηλά ή πέφτουν πολύ χαμηλά.

Ο διαβήτης τύπου 2 χαρακτηρίζεται ως “μάστιγα” του 21ου αιώνα για την δημόσια υγεία. Περίπου 463 εκατομμύρια ενήλικες παγκοσμίως ζούσαν με διαβήτη το 2019 και μέχρι το 2045 ο αριθμός αυτός αναμένεται να αυξηθεί στα 700 εκατομμύρια. Υπολογίζεται ότι 374 εκατομμύρια άνθρωποι διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2, την πιο κοινή μορφή της νόσου.

Η υγιεινή διατροφή και τρόπος ζωής μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο στην μείωση του κινδύνου διαβήτη ενός ατόμου.

Διαβήτης τύπου 2: Με δύο μερίδες φρούτων την ημέρα μειώνετε τον κίνδυνο κατά 36%

Ο δρ. Nicola Bondonno, επικεφαλής συγγραφέας της μελέτης, από το Ινστιτούτο Έρευνας Διατροφής του Πανεπιστημίου Edith Cowan στο Περθ της Αυστραλίας, δήλωσε:

«Βρήκαμε ότι άτομα που κατανάλωναν περίπου 2 μερίδες φρούτων την ημέρα είχαν 36% χαμηλότερο κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2 τα επόμενα πέντε χρόνια από ό,τι εκείνα που κατανάλωναν λιγότερο από μισή μερίδα φρούτων την ημέρα. Δεν είδαμε τα ίδια μοτίβα για τους χυμούς φρούτων.

Αυτά τα ευρήματα δείχνουν ότι μια υγιεινή διατροφή και τρόπος ζωής που περιλαμβάνει την κατανάλωση ολόκληρων φρούτων είναι μια πολύ καλή στρατηγική για μειώσετε τον κίνδυνο διαβήτη».

Οι ερευνητές μελέτησαν δεδομένα από 7.675 συμμετέχοντες από μια Αυστραλιανή μελέτη διαβήτη, παχυσαρκίας και τρόπου ζωής, την οποία διεξήγαγε το Baker Heart and Diabetes Institute. Οι συμμετέχοντες παρείχαν πληροφορίες σχετικά με την κατανάλωση χυμών φρούτων και ολόκληρων φρούτων μέσω ερωτηματολογίου.

Διαπιστώθηκε ότι οι συμμετέχοντες που έτρωγαν περισσότερα ολόκληρα φρούτα είχαν 36% χαμηλότερες πιθανότητες διαβήτη στα πέντε χρόνια. Οι ερευνητές βρήκαν μια συσχέτιση μεταξύ της κατανάλωσης φρούτων και των δεικτών ευαισθησίας στην ινσουλίνη. Αυτό σημαίνει ότι όσοι κατανάλωναν περισσότερα φρούτα χρειάζονταν παράγουν λιγότερη ινσουλίνη για να μειώσουν τα επίπεδα γλυκόζης (σάκχαρο) στο αίμα τους.

«Αυτό είναι σημαντικό επειδή τα υψηλά επίπεδα κυκλοφορούσας ινσουλίνης (υπερινσουλιναιμία) μπορούν να βλάψουν τα αιμοφόρα αγγεία και σχετίζονται όχι μόνο με τον διαβήτη, αλλά και με την υψηλή αρτηριακή πίεση, την παχυσαρκία και τις καρδιακές παθήσεις», δήλωσε ο δρ. Bondonno.

Η έρευνα δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό Journal of Clinical Endocrinology & Metabolism.

ΠΗΓΗ: iatropedia.gr

πηγή :https://www.giatros-in.gr/2021/06/12/diavitis-typoy-2-meionete-ton-kindyno-36-dyo-merides-mera/

ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

Λάχανο και κουνουπίδι: 6 προβλήματα υγείας που μπορεί να βοηθήσουν να προλάβετε
Διατροφή

Λάχανο και κουνουπίδι: 6 προβλήματα υγείας που μπορεί να βοηθήσουν να προλάβετε

Μαΐ 31, 2026
Έλλειψη μαγνησίου: Τι να τρώτε για να καλύψετε τις ανάγκες του οργανισμού σας
Διατροφή

Έλλειψη μαγνησίου: Τι να τρώτε για να καλύψετε τις ανάγκες του οργανισμού σας

Μαΐ 30, 2026
Ελιές: Η σωστή ποσότητα την ημέρα και ο ρόλος τους στην πρόληψη, ακόμη και απέναντι σε καρκίνο
Διατροφή

Ελιές: Η σωστή ποσότητα την ημέρα και ο ρόλος τους στην πρόληψη, ακόμη και απέναντι σε καρκίνο

Μαΐ 29, 2026
7 τροφές για την οστεοπόρωση που αξίζει να βάλετε στη διατροφή σας
Διατροφή

7 τροφές για την οστεοπόρωση που αξίζει να βάλετε στη διατροφή σας

Μαΐ 28, 2026
7 τροφές που βοηθούν να καταπολεμήσετε την κούραση φυσικά
Διατροφή

7 τροφές που βοηθούν να καταπολεμήσετε την κούραση φυσικά

Μαΐ 27, 2026
Γιατί τα σουβλατζίδικα «κόβουν» την πατάτα από το τυλιχτό
Διατροφή

Γιατί τα σουβλατζίδικα «κόβουν» την πατάτα από το τυλιχτό

Μαΐ 27, 2026
Next Post
Απεβίωσε ο Κωνσταντίνος Παπακωνσταντίνου

Απεβίωσε ο Κωνσταντίνος Παπακωνσταντίνου

Γάμος και βάφτιση μαζί! Tο νέο γαμήλιο trend

Γάμος και βάφτιση μαζί! Tο νέο γαμήλιο trend

Αποκατάσταση Ι.Ν. Προφήτη Ηλία Τρικάλων και του περιβάλλοντος χώρου από την Περιφέρεια Θεσσαλίας

Αποκατάσταση Ι.Ν. Προφήτη Ηλία Τρικάλων και του περιβάλλοντος χώρου από την Περιφέρεια Θεσσαλίας

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

Μελος του eMedia Αριθμός Μητρώου: 13797

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd