Την απόφασή τους να μην πάνε στη συνάντηση με τον πρωθυπουργό ανακοίνωσαν οι αγρότες το μεσημέρι του Σαββάτου (13/12), μετά τη λήξη της συνάντησής τους στη Νίκαια της Λάρισας.
Μετά από πολύωρη συνάντηση στην κατάμεστη αίθουσα, στην οποία παρευρέθηκαν αντιπρόσωποι από τα μπλόκα από όλη τη χώρα, οι αγρότες αποφάσισαν να κλιμακώσουν τις κινητοποιήσεις τους.
Υπενθυμίζεται ότι ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, είχε προσκαλέσει τους αγρότες σε συνάντηση στο Μέγαρο Μαξίμου στις 17:00 την ερχόμενη Δευτέρα.
ΠΗΓΗ: newsbomb.gr


































