TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home Διατροφή

Μπίρα: Με ποιους τρόπους ωφελεί τον οργανισμό (εικόνες)

Δεκ 18, 2019
in Διατροφή
Μπίρα: Με ποιους τρόπους ωφελεί τον οργανισμό (εικόνες)
Share on FacebookShare on Twitter

Σίγουρα δεν παρέχει τα οφέλη των φρούτων και των λαχανικών, μπορεί όμως να συμβάλλει στη βελτίωση άλλων πτυχών της υγείας.

Έχει βρεθεί ότι η μέτρια κατανάλωση μπίρας, ένα με δύο ποτήρια την ημέρα, όχι μόνο δεν βλάπτει την υγεία, αλλά μπορεί να την ενισχύσει με πολλούς τρόπους.

Μην ξεχνάτε βέβαια ότι το αλκοόλ συνιστάται πάντα με μέτρο για να αποφύγετε κινδύνους για την υγεία σας.

Δείτε στις παρακάτω εικόνες τα οφέλη από την μέτρια κατανάλωση μπίρας:

Δυνατά οστά: Η μπίρα περιέχει πυρίτιο, ένα στοιχείο που σχετίζεται με την υγεία των οστών. Μια μελέτη διαπίστωσε ότι όσοι απολαμβάνουν ένα με δύο ποτήρια μπίρα την ημέρα είχαν μεγαλύτερη πυκνότητα οστών. Ωστόσο, εκείνοι που κατανάλωναν πάνω από την ποσότητα αυτή εμφάνιζαν μεγαλύτερο κίνδυνο καταγμάτων.

Πηγή φυτικών ινών: Η μπίρα φτιάχνεται από κριθάρι, το οποίο περιέχει μία διαλυτή ίνα, τη β-γλυκάνη, η οποία βοηθά στη μείωση των επιπέδων της χοληστερόλης.

 

Ενισχύει τον εγκέφαλο: Μία μπίρα την ημέρα μειώνει την πνευματική εξασθένηση των γυναικών μεγάλης ηλικίας περίπου κατά 20%.

 

Πλούσια σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β: Ένα ποτήρι μπίρα μπορεί να δώσει στον οργανισμό το 12,5% της απαραίτητης ημερήσιας πρόσληψης βιταμίνης Β6.

 

Μειώνει την αρτηριακή πίεση: Μελέτη του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ υπέδειξε ότι οι γυναίκες ηλικίας από 25 έως 40 ετών που έπιναν μπίρα είχαν λιγότερες πιθανότητες να εμφανίσουν αρτηριακή πίεση σε σύγκριση με όσες κατανάλωναν κάποιο άλλο είδος αλκοολούχου ποτού.

 

Μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου: Η μπίρα περιέχει ξανθοχουμόλη, ένα φλαβονοειδές που βρίσκεται στα άνθη λυκίσκου, άρα και στην μπίρα. Η ξανθοχουμόλη καταπολεμά και απομακρύνει ένζυμα που συμβάλλουν στην εκδήλωση καρκίνου.

 πηγή :https://www.onmed.gr/ygeia/story/380927/mpira-me-poioys-tropoys-ofelei-ton-organismo-eikones
ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

Ω3 λιπαρά οξέα: Οι 6 απροσδόκητοι κίνδυνοι, σύμφωνα με έρευνες
Διατροφή

Ω3 λιπαρά οξέα: Οι 6 απροσδόκητοι κίνδυνοι, σύμφωνα με έρευνες

Ιούν 9, 2026
Μην πετάτε τα κουκούτσια από τα κεράσια: Οι έξυπνες χρήσεις που λίγοι γνωρίζουν
Διατροφή

Μην πετάτε τα κουκούτσια από τα κεράσια: Οι έξυπνες χρήσεις που λίγοι γνωρίζουν

Ιούν 9, 2026
Το μπαχαρικό που μειώνει τη φλεγμονή και καταπολεμά το φούσκωμα στην κοιλιά
Διατροφή

Το μπαχαρικό που μειώνει τη φλεγμονή και καταπολεμά το φούσκωμα στην κοιλιά

Ιούν 9, 2026
Ποιο συγκεκριμένο είδος λαχανικών ρίχνει την πίεση
Διατροφή

Ποιο συγκεκριμένο είδος λαχανικών ρίχνει την πίεση

Ιούν 8, 2026
Μην πετάτε τη φλούδα του αβοκάντο – Είναι πολύ πιο θρεπτική απ’ όσο νομίζετε
Διατροφή

Μην πετάτε τη φλούδα του αβοκάντο – Είναι πολύ πιο θρεπτική απ’ όσο νομίζετε

Ιούν 7, 2026
8 φυτικές τροφές με περισσότερη πρωτεΐνη από ένα αυγό
Διατροφή

8 φυτικές τροφές με περισσότερη πρωτεΐνη από ένα αυγό

Ιούν 6, 2026
Next Post
It’s Christmas time! 9 γιορτινά βερνίκια για να διαλέξεις αυτό που σου ταιριάζει

It’s Christmas time! 9 γιορτινά βερνίκια για να διαλέξεις αυτό που σου ταιριάζει

Έφυγε από την ζωή η Ελένη Μπατατόλη

Απεβίωσε ο Γεώργιος Χήρας

Οδηγός αλλαγών στην κινητικότητα για τα Τρίκαλα  του 2030

Οδηγός αλλαγών στην κινητικότητα για τα Τρίκαλα του 2030

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙMΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

 

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd