Αφού άκουσε ο παπάς την εξομολόγηση του ενορίτη του, του λέει:
— Θα προσπαθήσεις από δω και μπρος να επιστρέψεις στην οδό του Κυρίου;
— Ναι, πάτερ, θα προσπαθήσω. Θα κάνω ό,τι είναι δυνατό.
— Και θα παρακολουθείς τη Θεία Λειτουργία τακτικά, τέκνον μου; επιμένει ο παπάς.
— Ναι, πάτερ. Καταλαβαίνω ότι έχω ξεφύγει απ’ την ευθεία οδό. Θα παρακολουθώ τη λειτουργία και θα εξομολογούμαι κάθε βδομάδα.
— Και τι σκοπεύεις να κάνεις για τα χρέη σου και τους ανθρώπους των οποίων έχεις καταχραστεί την εμπιστοσύνη; ρωτάει ο παπάς.
— Μια στιγμή, πάτερ, λέει ο τύπος. Τώρα μιλάμε για επιχειρήσεις κι όχι για θρησκεία.

































