TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home Διατροφή

Αυτές οι διατροφικές αλλαγές μπορούν να προσθέσουν 10 χρόνια στην ζωή σας

Μαΐ 11, 2022
in Διατροφή
Αυτές οι διατροφικές αλλαγές μπορούν να προσθέσουν 10 χρόνια στην ζωή σας
Share on FacebookShare on Twitter

Ορισμένες συνήθειες μπορούν κυριολεκτικά να προσθέσουν χρόνια στη ζωή σας και σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη, όλα ξεκινούν από το τι μπαίνει στο πιάτο σας.

Με βάση τα αποτελέσματα, μια διατροφή πλούσια σε όσπρια (μπιζέλια, φακές, σόγια), δημητριακά ολικής αλέσεως (βρώμη, καλαμπόκι, καστανό ρύζι) και ξηρούς καρπούς, σε συνδυασμό με χαμηλότερη πρόσληψη κόκκινου και επεξεργασμένου κρέατος, μπορεί να προσθέσει έως και 10 χρόνια ζωής σε ένα νεαρό άτομο και 6-7 χρόνια σε ενήλικες μέσης ηλικίας, εάν ξεκινήσουν αρκετά νωρίς.

Η έρευνα δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό Plos Medicine. Οι ερευνητές συγκέντρωσαν δεδομένα από πολλαπλές μελέτες σχετικά με τη διατροφή και τη μακροζωία.

Κέρδη υγείας για ανθρώπους όλων των ηλικιών

Εξηγώντας τα ευρήματά τους, έγραψαν: “Μια διατροφική αλλαγή που τηρείται σταθερά μπορεί να προσφέρει σημαντικά οφέλη για την υγεία σε άτομα όλων των ηλικιών. Τα κέρδη προβλέπεται να είναι μεγαλύτερα όσο νωρίτερα ξεκινούν οι διατροφικές αλλαγές στη ζωή”.

Φυσικά, αρκετοί παράγοντες επηρεάζουν το προσδόκιμο ζωής κάποιου και η διατροφή είναι μόνο ένας από αυτούς. Ως εκ τούτου, θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι οι προβλέψεις αντιπροσωπεύουν μόνο έναν πιθανό αντίκτυπο.

Περισσότεροι ξηροί καρποί, λιγότερο κόκκινο κρέας

Ένας από τους λόγους για την μελέτη είναι το γεγονός ότι οι διατροφικοί παράγοντες κινδύνου εκτιμάται ότι προκαλούν 11 εκατομμύρια θανάτους ετησίως σε όλο τον κόσμο.

Όταν συνδύασαν όλα τα δεδομένα, οι ερευνητές ανέλυσαν το πώς άλλαξε το προσδόκιμο ζωής όταν εφαρμόστηκαν βέλτιστες και παρατεταμένες αλλαγές στην τυπική δυτική διατροφή. Εξέτασαν αλλαγές στην πρόσληψη:

  • φρούτων
  • λαχανικών
  • δημητριακών ολικής αλέσεως
  • επεξεργασμένων δημητριακών
  • ξηρών καρπών
  • οσπρίων
  • ψαριών
  • αυγών
  • γαλακτοκομικών
  • κόκκινου κρέατος
  • επεξεργασμένου κρέατος
  • ζαχαρούχων ποτών

Για τους ηλικιωμένους, τα κέρδη θα ήταν “μικρότερα, αλλά ουσιαστικά”, σημείωσαν.

Συνολικά, οι επιστήμονες κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι:

Μια διαρκής αλλαγή από την τυπική δυτική δίαιτα στη βέλτιστη δίαιτα από την ηλικία των 20 ετών θα αύξανε το προσδόκιμο ζωής κατά περισσότερο από μια δεκαετία τόσο για τις γυναίκες (10,7 έτη) όσο και για τους άνδρες (13 έτη).

Τα μεγαλύτερα κέρδη, βρήκαν, θα προέκυπταν από την κατανάλωση περισσότερων οσπρίων, δημητριακών ολικής αλέσεως και ξηρών καρπών, σε συνδυασμό με λιγότερο κόκκινο και επεξεργασμένο κρέας.

Ο επικεφαλής συγγραφέας, καθηγητής Lars Thore Fadnes από το Πανεπιστήμιο του Μπέργκεν στη Νορβηγία, δήλωσε ότι βρέθηκαν οφέλη για την υγεία που σχετίζονται με συγκεκριμένες ομάδες τροφίμων ή μοτίβα διατροφής.

Γιατί η διατροφή παίζει τόσο σημαντικό ρόλο

Οι ερευνητές εξακολουθούν να προσπαθούν να κατανοήσουν όλα τα στοιχεία που δίνουν στις δίαιτες τόσο μεγάλη δύναμη για να βελτιώσουν τη διάρκεια ζωής μας. Η εν λόγω μελέτη προσφέρει μια υπόδειξη: “Η βέλτιστη διατροφή περιλαμβάνει πολλές τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά”, εξηγεί η Laura Brown, ανώτερη λέκτορας Διατροφής, Τροφίμων και Επιστημών Υγείας, στο Πανεπιστήμιο Teesside.

Η Brown εξήγησε ότι έρευνα σε ανθρώπινα κύτταρα δείχνει ότι αυτές οι ουσίες μπορεί να επιβραδύνουν, ή να αποτρέψουν τη βλάβη στα κύτταρα, η οποία είναι μια αιτία γήρανσης. Χρειάζεται όμως περαιτέρω έρευνα για να επιβεβαιωθεί εάν τα αντιοξειδωτικά που αποτελούν μέρος της διατροφής μας μπορούν να έχουν τον ίδιο αντίκτυπο.

ΠΗΓΗ: iatropedia.gr

πηγή :https://www.giatros-in.gr/2022/03/14/oi-diatrofikes-allages-mporoyn-na-prosthesoyn-10-chronia-stin-zoi-sas/

ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

Το σνακ που σώζει από τη δυσκοιλιότητα και μάλλον το έχετε ήδη στην κουζίνα σας
Διατροφή

Το σνακ που σώζει από τη δυσκοιλιότητα και μάλλον το έχετε ήδη στην κουζίνα σας

Ιούν 4, 2026
Τι μπορούν και τι δεν μπορούν να κάνουν τα elderberries για την υγεία σας
Διατροφή

Τι μπορούν και τι δεν μπορούν να κάνουν τα elderberries για την υγεία σας

Ιούν 3, 2026
Ένα αυγό, 3 μέθοδοι μαγειρέματος: Πώς αλλάζουν οι θερμίδες
Διατροφή

Ένα αυγό, 3 μέθοδοι μαγειρέματος: Πώς αλλάζουν οι θερμίδες

Ιούν 2, 2026
9 φρούτα με περισσότερες φυτικές ίνες από το μήλο
Διατροφή

9 φρούτα με περισσότερες φυτικές ίνες από το μήλο

Ιούν 1, 2026
Λάχανο και κουνουπίδι: 6 προβλήματα υγείας που μπορεί να βοηθήσουν να προλάβετε
Διατροφή

Λάχανο και κουνουπίδι: 6 προβλήματα υγείας που μπορεί να βοηθήσουν να προλάβετε

Μαΐ 31, 2026
Έλλειψη μαγνησίου: Τι να τρώτε για να καλύψετε τις ανάγκες του οργανισμού σας
Διατροφή

Έλλειψη μαγνησίου: Τι να τρώτε για να καλύψετε τις ανάγκες του οργανισμού σας

Μαΐ 30, 2026
Next Post
Φτιάξτε το δικό σας αντισκωρικό για μυρωδάτες ντουλάπες και ρούχα χωρίς σκώρο

Φτιάξτε το δικό σας αντισκωρικό για μυρωδάτες ντουλάπες και ρούχα χωρίς σκώρο

Νηστίσιμο σοκολατένιο σιροπιαστό κέικ με επικάλυψη μερέντας

Νηστίσιμο σοκολατένιο σιροπιαστό κέικ με επικάλυψη μερέντας

Αυτοί οι άντρες του ζωδιακού είναι εύστροφοι και με χιούμορ

Αυτοί οι άντρες του ζωδιακού είναι εύστροφοι και με χιούμορ

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

Μελος του eMedia Αριθμός Μητρώου: 13797

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd