Σεμινάριο με στόχο την ποιοτική εξυπηρέτηση στο MY GYM

Η ομάδα του MY GYM με τον κ. Ζιώγα

Η ποιοτική εξυπηρέτηση του πελάτη αποτέλεσε το αντικείμενο σεμιναρίου που πραγματοποιήθηκε στο γυμναστήριο MY GYM. Εισηγητής του σεμιναρίου που είχε θέμα «ποιοτική εξυπηρέτηση του πελάτη και σωστή διαχείρισή του» ήταν ο διεθνούς φήμης επικοινωνιολόγος, σύμβουλος επιχειρήσεων Χαράλαμπος Ζιώγας.

Ο κ. Ζιώγας κι ο κ. Παπαναστασίου του MY GYM

Το σεμινάριο είχε διάρκεια 5 ωρών κι αποδεικνύει για μία ακόμη φορά τη σημασία που δίνει το MY GYM στην ποιοτική εξυπηρέτηση των μελών του.