TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home Διατροφή

Έχετε διαβήτη; Τι γλυκό μπορείτε να φάτε

Δεκ 30, 2016
in Διατροφή
Έχετε διαβήτη; Τι γλυκό μπορείτε να φάτε
Share on FacebookShare on Twitter

Τα υψηλά επίπεδα χοληστερόλης αποτελούν μεγάλο πρόβλημα για τους περισσότερους διαβητικούς, καθώς συνήθως συνυπάρχουν με τα αυξημένα επίπεδα σακχάρου στο αίμα τους και υπονομεύουν την καρδιαγγειακή υγεία τους.

Στην πραγματικότητα, η καρδιοπάθεια αποτελεί την κύρια αιτία θανάτου των ατόμων με διαβήτη.

Επιστημονική έρευνα κατέληξε στο συμπέρασμα ότι τα επίπεδα χοληστερόλης μειώθηκαν σε μικρό αριθμό διαβητικών ασθενών, οι οποίοι έτρωγαν σοκολάτα με 70% κακάο.

Το γεγονός αυτό αποδίδεται από τους ειδικούς σε ένα συστατικό της μαύρης σοκολάτας που μπορεί να βοηθήσει τους διαβητικούς να ρυθμίζουν τα επικίνδυνα υψηλά επίπεδα χοληστερόλης.

Η σοκολάτα με υψηλά επίπεδα κακάο είναι πλούσια σε πολυφαινόλες, οι οποίες έχει αποδειχθεί ότι μπορούν να ελαττώσουν τον κίνδυνο καρδιοπάθειας.

bigstock Dark Chocolate 102605714

Στη μελέτη του Βρετανικού Πανεπιστημίου Hull συμμετείχαν 12 πάσχοντες από τύπου 2 διαβήτη, οι οποίοι επί 16 εβδομάδες έτρωγαν συστηματικά μπάρες σοκολάτας, άλλες εμπλουτισμένες με πολυφαινόλες και άλλες όχι.

Όσοι εθελοντές έτρωγαν την εμπλουτισμένη σοκολάτα παρουσίασαν βελτίωση στο λιπιδαιμικό προφίλ τους, καθώς μειώθηκε λίγο η ολική χοληστερόλη, ενώ αυξήθηκε σημαντικά η «καλή» (η HDL) χοληστερόλη τους.

Οι βελτιώσεις αυτές παρατηρήθηκαν δίχως να επηρεαστεί το σωματικό βάρος, ορισμένοι δείκτες φλεγμονής, η αντοχή στην ινσουλίνη ή το γλυκαιμικός έλεγχος των ασθενών, σημειώνουν οι ερευνητές στο άρθρο τους.

Όπως ανέφεραν οι ειδικοί, οι βελτιώσεις στη χοληστερόλη χάρη στη σοκολάτα θα μπορούσαν να σημαίνουν μείωση του καρδιαγγειακού κινδύνου.

Σημειώνεται ότι οι ασθενείς καλό θα είναι να συμβουλευτούν τον γιατρό τους, πριν πάρουν την οποιαδήποτε πρωτοβουλία.

πηγή : http://www.onmed.gr/ygeia/story/350756/exete-diaviti-ti-glyko-mporeite-na-fate

ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

Το σνακ που σώζει από τη δυσκοιλιότητα και μάλλον το έχετε ήδη στην κουζίνα σας
Διατροφή

Το σνακ που σώζει από τη δυσκοιλιότητα και μάλλον το έχετε ήδη στην κουζίνα σας

Ιούν 4, 2026
Τι μπορούν και τι δεν μπορούν να κάνουν τα elderberries για την υγεία σας
Διατροφή

Τι μπορούν και τι δεν μπορούν να κάνουν τα elderberries για την υγεία σας

Ιούν 3, 2026
Ένα αυγό, 3 μέθοδοι μαγειρέματος: Πώς αλλάζουν οι θερμίδες
Διατροφή

Ένα αυγό, 3 μέθοδοι μαγειρέματος: Πώς αλλάζουν οι θερμίδες

Ιούν 2, 2026
9 φρούτα με περισσότερες φυτικές ίνες από το μήλο
Διατροφή

9 φρούτα με περισσότερες φυτικές ίνες από το μήλο

Ιούν 1, 2026
Λάχανο και κουνουπίδι: 6 προβλήματα υγείας που μπορεί να βοηθήσουν να προλάβετε
Διατροφή

Λάχανο και κουνουπίδι: 6 προβλήματα υγείας που μπορεί να βοηθήσουν να προλάβετε

Μαΐ 31, 2026
Έλλειψη μαγνησίου: Τι να τρώτε για να καλύψετε τις ανάγκες του οργανισμού σας
Διατροφή

Έλλειψη μαγνησίου: Τι να τρώτε για να καλύψετε τις ανάγκες του οργανισμού σας

Μαΐ 30, 2026
Next Post
Από τι κινδυνεύει η καρδιά την περίοδο των γιορτών – Τι να προσέχετε

Από τι κινδυνεύει η καρδιά την περίοδο των γιορτών – Τι να προσέχετε

4 λόγοι που βάζουμε εμπόδιο στην ανάπτυξη των παιδιών

4 λόγοι που βάζουμε εμπόδιο στην ανάπτυξη των παιδιών

Χρώματα μαλλιών 2017. Οι 9 Top τάσεις στα χρώματα του χειμώνα

Χρώματα μαλλιών 2017. Οι 9 Top τάσεις στα χρώματα του χειμώνα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

Μελος του eMedia Αριθμός Μητρώου: 13797

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd