TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home Παράξενες ειδήσεις

Έχετε τις μαύρες σας; Αρχίστε να τρώτε σαλάτες

Ιούλ 26, 2016
in Παράξενες ειδήσεις
Έχετε τις μαύρες σας; Αρχίστε να τρώτε σαλάτες
Share on FacebookShare on Twitter

Οι άνθρωποι που αλλάζουν δραστικά τη διατροφή τους, εντάσσοντας άφθονες σαλάτες και φρούτα στο ημερήσιο διαιτολόγιό τους, παρουσιάζουν σημαντική βελτίωση στην ψυχική διάθεσή τους, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.

Η βελτίωση αυτή είναι ανεξάρτητη από την κατάσταση της υγείας και τις συνθήκες της ζωής τους, και συμβαίνει σταδιακά σε βάθος χρόνου. Είναι, όμως, τόσο ισχυρή ώστε για τα άτομα που δεν έτρωγαν καθόλου φρέσκα προϊόντα και φθάνουν να τρώνε οκτώ μικρομερίδες την ημέρα είναι εφάμιλλη με την χαρά που θα ένιωθε ένας άνεργος ο οποίος θα έβρισκε δουλειά, υποστηρίζουν οι ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Ουώργουϊκ στη Βρετανία και το Πανεπιστήμιο του Κουήνσλαντ στην Αυστραλία.

perierga.gr - Έχετε τις «μαύρες» σας; Αρχίστε να τρώτε σαλάτες!

Τα νέα ευρήματα, που θα δημοσιευθούν σε επερχόμενο τεύχος της «Αμερικανικής Επιθεώρησης Δημοσίας Υγείας» (AJPH), βασίσθηκαν στην ανάλυση στοιχείων από 12.385 Αυστραλούς οι οποίοι κράτησαν λεπτομερή ημερολόγια διατροφής επί έξι χρόνια και συμπλήρωναν ερωτηματολόγια για την ψυχική διάθεσή τους σε τακτά χρονικά διαστήματα.

Όπως ανακάλυψαν οι ερευνητές, με κάθε έξτρα μερίδα φρούτων και λαχανικών που πρόσθεταν οι εθελοντές στην ημερήσια διατροφή τους και έως 8 μερίδες την ημέρα, αυξανόταν το επίπεδο της ευτυχίας που ένιωθαν ανεξάρτητα από οτιδήποτε άλλο συνέβαινε στη ζωή τους. Ωστόσο οι αλλαγές αυτές δεν συνέβησαν με την πρώτη σαλάτα, αλλά σταδιακά, σε βάθος χρόνου.

«Το απαιτούμενο διάστημα όμως δεν είναι πολύ μεγάλο, φθάνει το πολύ τα δύο χρόνια, και σαφώς είναι πολύ μικρότερο από εκείνο που απαιτείται για να ωφελήσουν τα φρούτα και τα λαχανικά την σωματική υγεία» δήλωσε ο επικεφαλής ερευνητής δρ Άντριου Όσβαλντ, καθηγητής Συμπεριφορικής Επιστήμης στο Πανεπιστήμιο του Ουώργουϊκ. Οι ερευνητές εκτιμούν ότι τα οφέλη των φυτικής προελεύσεως τροφίμων στην ψυχική διάθεση και την ικανοποίηση από τη ζωή οφείλονται στα αντιοξειδωτικά που περιέχουν και ιδίως στα καροτενοειδή – μία ομάδα συστατικών που προσδίδουν σε φρούτα και λαχανικά το χαρακτηριστικό κίτρινο και πορτοκαλί χρώμα τους.
πηγή: tanea.gr

ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

Οι αρχαιολόγοι ανακάλυψαν ρωμαϊκή πλωτή αρτηρία θαμμένη βαθιά κάτω από τη γη
Παράξενες ειδήσεις

Οι αρχαιολόγοι ανακάλυψαν ρωμαϊκή πλωτή αρτηρία θαμμένη βαθιά κάτω από τη γη

Μαΐ 31, 2026
Γιατί τα πορτοκάλια πωλούνται σχεδόν πάντα μέσα σε κοκκινωπό ή πορτοκαλί διχτάκι
Παράξενες ειδήσεις

Γιατί τα πορτοκάλια πωλούνται σχεδόν πάντα μέσα σε κοκκινωπό ή πορτοκαλί διχτάκι

Μαΐ 29, 2026
Η Κύπρος το 1991 είχε αποκτήσει το πιο σύγχρονο αεροπλάνο στον κόσμο
Παράξενες ειδήσεις

Η Κύπρος το 1991 είχε αποκτήσει το πιο σύγχρονο αεροπλάνο στον κόσμο

Μαΐ 28, 2026
Χάος σε γάμο: Η κουνιάδα πέταξε στη νύφη μαύρη μπογιά για εκδίκηση
Παράξενες ειδήσεις

Χάος σε γάμο: Η κουνιάδα πέταξε στη νύφη μαύρη μπογιά για εκδίκηση

Μαΐ 28, 2026
Ξαναγράφεται η Ιστορία: Επιστήμονας ισχυρίζεται ότι το σύμπαν έχει επτά διαστάσεις
Παράξενες ειδήσεις

Ξαναγράφεται η Ιστορία: Επιστήμονας ισχυρίζεται ότι το σύμπαν έχει επτά διαστάσεις

Μαΐ 27, 2026
Ελληνικό νόμισμα από την Τροία εντοπίστηκε για πρώτη φορά στο Βερολίνο
Παράξενες ειδήσεις

Ελληνικό νόμισμα από την Τροία εντοπίστηκε για πρώτη φορά στο Βερολίνο

Μαΐ 26, 2026
Next Post
Κλιματιστικό και μωρό: Είναι επικίνδυνο ή όχι;

Κλιματιστικό και μωρό: Είναι επικίνδυνο ή όχι;

Ένας γιατρός στο χωριό των κανίβαλων

Ένας κύριος βάζει στοίχημα

Μπουτάκια με μπάμιες στην γάστρα

Μπουτάκια με μπάμιες στην γάστρα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

Μελος του eMedia Αριθμός Μητρώου: 13797

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd