Βίντεο-ντοκουμέντο από το «παιχνίδι πνιγμού» – Δεύτερο κρούσμα στο Λουτράκι

Βίντεο-ντοκουμέντο από το «παιχνίδι πνιγμού» – Δεύτερο κρούσμα στο Λουτράκι

Βίντεο-ντοκουμέντο από το «παιχνίδι πνιγμού» - Δεύτερο κρούσμα στο Λουτράκι
ΙΝΤΙΜΕ NEWS

Αναστάτωση σε καθηγητές και γονείς έχει προκαλέσει το «παιχνίδι πνιγμού» που φαίνεται πως κάνει… θραύση ανάμεσα στους μαθητές, ειδικά μετά με το σοβαρό περιστατικό που σημειώθηκε με έναν 12χρονο στο Λουτράκι. Βίντεο-ντοκουμέντο παρουσιάζει και δεύτερο κρούσμα στο ίδιο σχολείο, με πρωταγωνίστρια αυτή τη φορά μία μαθήτρια.

Το εν λόγω βίντεο δημοσιοποίησε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μαθήτρια που πηγαίνει στο Γυμνάσιο στο Λουτράκι. Οι εικόνες είναι σοκαριστικές. Στο βίντεο φαίνεται ένα κορίτσι να κρατάει την αναπνοή του και λίγο αργότερα να χάνει τις αισθήσεις του. Δίπλα στο κορίτσι φαίνονται επίσης δύο αγόρια που την συγκρατούν να μην πέσει στο έδαφος για να τραυματιστεί.

Δείτε το βίντεο:

Καθηγητής που μίλησε στο OPEN υποστήριξε ότι πριν από λίγες ημέρες ένας ακόμη μαθητής της Β’ Γυμνασίου έπαιξε κι αυτός το «παιχνίδι του πνιγμού». Το παιδί κράτησε την αναπνοή του και έχασε για κάποια δευτερόλεπτα τις αισθήσεις του, με αποτέλεσμα να πέσει από τις σκάλες και να σπάσει αρκετά από τα δόντια του και να μεταφερθεί στο νοσοκομείο.

Μαθητής της Ε’ Δημοτικού αποκάλυψε ότι ο ίδιος έχει παίξει το παιχνίδι έξι φορές. «Είναι πλέον της μόδας τα παιδιά να παίζουν το παιχνίδι του πνιγμού στο Λουτράκι», είπε στο OPEN.

Τι λέει ο θείος του 12χρονου

«Έχει γίνει της μόδας ένα καινούριο παιχνίδι που παίζουν τα παιδιά. Κρατούν την ανάσα τους για δέκα φορές και κάνουν ένα βαθύ κάθισμα. Ο άλλος σφίγγει στο λαιμό το παιδί ή στο στήθος και το παιδί πέφτει λιπόθυμο», ανέφερε χαρακτηριστικά ο θείος του 12χρονου μαθητή από το Λουτράκι που νοσηλεύτηκε στο Παίδων.

πηγή :https://www.newsbomb.gr/ellada/story/1027840/vinteo-ntokoymento-apo-to-paixnidi-pnigmoy-deytero-kroysma

Goodys

Related Posts

Next Post

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *