ΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ…Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου Ανδρομέδα μουσικό στέκι Την Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου η ορχήστρα του Sengun Agusef Orkestra θα μας ταξιδέψει με τις τρομπέτες και τα χάλκινα κρουστά της στα Βαλκανικά μονοπάτια!!
Έναρξη 21:00
Είσοδος 10 Ευρώ
ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΒΑΛΚΑΝΙΑ!!
https://www.youtube.com/watch?v=xvHz0Tw_V3g&list=RDxvHz0Tw_V3g&start_radio=1


































