Με λαμπρότητα και με τη φροντίδα της Ορθοδόξου Χριστιανικής Αδελφότητος «Ελεήμων Σαμαρείτης» έγινε το απόγευμα της Τετάρτης στον λόφο της Ανάληψης η υποδοχή της Χαριτοβρύτου Ιεράς Εικόνος της Παναγίας Βασίλισσας στο πλαίσιο της Ιεράς Πανηγύρεως και του εορτασμού για τη συμπλήρωση 50 χρόνων από την ανέγερση του φερώνυμου Ιερού Ναού.
Με κατάνυξη τελέσθηκε ο Μέγας Πανηγυρικός Εσπερινός της Αναλήψεως του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού μετ’ αρτοκλασίας και Θείου Κηρύγματος καθώς και η Ιερά Παράκλησις στην Παναγία Βασίλισσα. Στην Ιερά πανήγυρη συμμετείχαν ο πατήρ Κωνσταντίνος Κούκος, ο πατήρ Αθανάσιος Μπαρτζιώκας και ο πατήρ Νικόλαος Δαλαγιώργος, ιεροκήρυκας στην αδελφότητα Ελεήμων Σαμαρείτης.

































