TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home Ελλάδα

Τι αλλάζει σε Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια – Καταργείται κι επίσημα η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών

Απρ 25, 2018
in Ελλάδα
Τι αλλάζει σε Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια – Καταργείται κι επίσημα η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών
Share on FacebookShare on Twitter

Τέλος στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών με την κατάργηση του ΠΔ 152 δίνει το Σχέδιο Νόμου «Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις» που κατατέθηκε στην Κεντρική Νομοπαρασκευαστική Επιτροπή (ΚΕΝΕ) μετά από μακρύ διάστημα διαβούλευσης και διαλόγου με τους φορείς της εκπαίδευσης, οι προτάσεις των οποίων ελήφθησαν υπόψη στην τελική διαμόρφωσή του.

Με το Σχέδιο Νόμου επιτυγχάνεται η αποκέντρωση και ενίσχυση του εκπαιδευτικού συστήματος, η υποστήριξη της σχολικής μονάδας από διεπιστημονική ομάδα και όχι από ένα πρόσωπο, η σαφήνεια στις αρμοδιότητες όσων συμμετέχουν στο υποστηρικτικό δίκτυο των σχολείων, ο προγραμματισμός και η αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου, η αντικειμενική αξιολόγηση των στελεχών της εκπαίδευσης και η ενδυνάμωση του ρόλου του εκπαιδευτικού.

Επιπλέον, μπαίνουν τα θεμέλια για ένα δημόσιο σχολείο περισσότερο δημοκρατικό και συνεργατικό με ενισχυμένο τον κοινωνικό ρόλο του και τη δυνατότητα να ανταποκρίνεται στις ανάγκες όλων των μαθητών.

Ποιες είναι οι νέες δομές υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου

Συγκεκριμένα, με τις νέες δομές υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου ενισχύονται:

Η Παιδαγωγική Αυτονομία της Σχολικής Μονάδας

Οι αρμοδιότητες του Συλλόγου Διδασκόντων του Σχολείου ενισχύονται, καθώς τουλάχιστον τρεις φορές, στην έναρξη, στη μέση και στη λήξη του διδακτικού έτους, αναλαμβάνει την ευθύνη να προγραμματίζει συλλογικά και να αποτιμά το εκπαιδευτικό έργο που επιτελείται στο σχολείο. Ο Σύλλογος εντοπίζει τα σημεία υπεροχής, τα προβλήματα και τις αδυναμίες που προέκυψαν κατά την υλοποίηση δράσεων και αποτιμά το συνολικό εκπαιδευτικό έργο, εστιάζοντας στην επίλυση προβλημάτων που προέκυψαν, αναδιατυπώνοντας ή/και αναπλαισιώνοντας τους στόχους του αρχικού εκπαιδευτικού προγραμματισμού.

Ο Περιφερειακός Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός

Δημιουργούνται Περιφερειακά Κέντρα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.) στα οποία ο Σύλλογος Διδασκόντων του Σχολείου καταθέτει τον συλλογικό προγραμματισμό του και την αποτίμηση του διδακτικού έργου του. Οι συντονιστές εκπαιδευτικού έργου των Π.Ε.Κ.Ε.Σ, που επιλέγονται από Περιφερειακά Συμβούλια, λειτουργούν υποστηρικτικά παρέχοντας «εργαλεία» στήριξης στον Σύλλογο Διδασκόντων και στο τέλος του διδακτικού έτους συντάσσουν εκθέσεις προς κάθε σχολείο για την βελτίωση στους τομείς που χρειάζεται, προτείνοντας συγκεκριμένες λύσεις, πρωτοβουλίες και επιμορφώσεις που μπορούν να εφαρμοστούν κατά τη νέα σχολική χρονιά. Η αποτίμηση είναι ανατροφοδοτική και οριζόντια, καθώς ο Σύλλογος Διδασκόντων συνεργάζεται με τους συντονιστές του Π.Ε.Κ.Ε.Σ και εκείνοι με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) που ως τελικός αποδέκτης των εκτιμήσεων και των προτάσεων χαράσσει στρατηγικές υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου.

Η εκπαιδευτική και συμβουλευτική υποστήριξη του εκπαιδευτικού έργου σε επίπεδο Διεύθυνσης Εκπαίδευσης

Σε κάθε Διεύθυνση Σπουδών (Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια) δημιουργούνται Κέντρα Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.). Τα Κ.Ε.Σ.Υ., στα οποία δημιουργούνται πλέον οργανικές θέσεις εργασίας για όλες τις ειδικότητες και αυξάνεται το προσωπικό τους, συνδράμουν -ως υποστηρικτική και συμβουλευτική δομή- στο έργο των εκπαιδευτικών και στις ανάγκες του μαθητικού πληθυσμού. Επιπλέον, καθορίζεται η λειτουργία των Κέντρων Εκπαίδευσης για την Αειφορία (Κ.Ε.Α.) που έχουν ως στόχο την ανάπτυξη της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, της Αγωγής Υγείας και του Πολιτισμού στα σχολεία όλων των βαθμίδων. Τέλος, δημιουργούνται δικτυώσεις και συνεργασίες σε επίπεδο Ομάδας Σχολείων, δίνοντας την ευκαιρία σε γειτονικά σχολεία να ανταλλάσσουν καλές πρακτικές και να αναπτύσσουν κοινές δράσεις.

Η συμβολή και συμμετοχή όλης της σχολικής κοινότητας

Για να ενεργοποιηθούν όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας με τρόπο ουσιαστικό και αντιπροσωπευτικό, το Σχολικό Συμβούλιο το οποίο λειτουργεί σε κάθε σχολείο και αποτελείται από το Σύλλογο Διδασκόντων, τα μέλη του Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και τον εκπρόσωπο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στη σχολική επιτροπή, εισηγείται κατά τις συνεδριάσεις του προτάσεις για τον προγραμματισμό του σχολικού έτους και ιδέες για τους στόχους που θα μπορούσε να περιλαμβάνει το πρόγραμμα δράσης του σχολείου. Ο Σύλλογος Διδασκόντων λαμβάνει υπόψη τις προτάσεις και παίρνει τις τελικές αποφάσεις.

Πώς θα γίνεται η επιλογή και η αξιολόγηση των στελεχών της εκπαίδευσης

Με το Σχέδιο Νόμου «Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις», θεσμοθετείται ένα σύστημα επιλογής και αξιολόγησης των στελεχών της εκπαίδευσης, σύμφωνο με τις αρχές της ισότητας, της αξιοκρατίας και της διαφάνειας.

Για πρώτη φορά οι 13 Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης, οι οποίοι μέχρι σήμερα επιλέγονταν ως μετακλητοί υπάλληλοι που διορίζονταν με απόφαση Υπουργού, θα επιλέγονται και αυτοί όπως όλα τα στελέχη της εκπαίδευσης με 3ετή θητεία, από Κεντρικό Συμβούλιο Επιλογής στο οποίο προΐσταται πρόεδρος του ΑΣΕΠ.

Συγκεκριμένα, το Συμβούλιο Επιλογής απαρτίζεται από 7 μέλη και προεδρεύει σε αυτό πρόεδρος του ΑΣΕΠ. Συμμετέχουν: ένας εκπρόσωπος του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης (ΕΚΔΔΑ), δύο μέλη ΔΕΠ, ένας εκπρόσωπος του Υπουργείου (που είναι ένας από τους Γενικούς Διευθυντές του ΥΠΠΕΘ) και δύο αιρετοί εκπρόσωποι των εκπαιδευτικών.

Το σύστημα αξιολόγησης των στελεχών της εκπαίδευσης είναι αντίστοιχο ως προς τις γενικές αρχές και τις βασικές ρυθμίσεις με το σύστημα αξιολόγησης των δημοσίων υπαλλήλων και είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες της εκπαίδευσης.

πηγή : http://www.newsbomb.gr/ellada/paideia/story/879701/ti-allazei-se-dimotika-gymnasia-kai-lykeia-katargeitai-ki-episima-i-axiologisi-ton-ekpaideytikon#ixzz5Df0kpRZ2

ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

ΑΣΕΠ: Ανοικτές οι αιτήσεις για 5Κ/2023 και 6Κ/2023 – Κάντε τώρα φάκελο!
Ελλάδα

Ο εμπαιγμός των επιτυχόντων του ΑΣΕΠ δεν μπορεί να συνεχιστεί άλλο

Μαΐ 6, 2025
Κοινωνικός Τουρισμός 2025 – Εισοδηματικά Κριτήρια
Ελλάδα

Κοινωνικός Τουρισμός 2025 – Εισοδηματικά Κριτήρια

Μαΐ 6, 2025
Σχολεία: Τι είναι η «κοινωνική εργασία» και πώς θα εφαρμοστεί αντί της αποβολής
Ελλάδα

Σχολεία: Τι είναι η «κοινωνική εργασία» και πώς θα εφαρμοστεί αντί της αποβολής

Μαΐ 5, 2025
Αστυνομικός της Βουλής: Test DNA στο νεογέννητο παιδί της συζύγου του – Εξετάζεται αν ο 15χρονος αδελφός του είναι και ο πατέρας του
Ελλάδα

Αστυνομικός της Βουλής: Test DNA στο νεογέννητο παιδί της συζύγου του – Εξετάζεται αν ο 15χρονος αδελφός του είναι και ο πατέρας του

Μαΐ 5, 2025
Τουρισμός για Όλους 2025: Αναρτήθηκαν τα αποτελέσματα της κλήρωσης – Οι οριστικοί πίνακες
Ελλάδα

Τουρισμός για Όλους 2025: Αναρτήθηκαν τα αποτελέσματα της κλήρωσης – Οι οριστικοί πίνακες

Μαΐ 5, 2025
Τέλος οι αποβολές από τα σχολεία, έρχεται η κοινωνική εργασία
Featured

Τέλος οι αποβολές από τα σχολεία, έρχεται η κοινωνική εργασία

Μαΐ 5, 2025
Next Post
Ευρωπαϊκό πρόγραμμα προσφέρει πρακτική άσκηση και μισθό 1.000 ευρώ

Ευρωπαϊκό πρόγραμμα προσφέρει πρακτική άσκηση και μισθό 1.000 ευρώ

Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης (ΚΕΑ) – Keaprogram: Αυτή είναι η ημερομηνία πληρωμής για τον Απρίλιο

Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης (ΚΕΑ) - Keaprogram: Αυτή είναι η ημερομηνία πληρωμής για τον Απρίλιο

Τορόντο: Η αστυνομία εξετάζει μήνυμα που είχε αναρτήσει στο Facebook ο δράστης του μακελειού

Τορόντο: Η αστυνομία εξετάζει μήνυμα που είχε αναρτήσει στο Facebook ο δράστης του μακελειού

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

Μελος του eMedia Αριθμός Μητρώου: 13797

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd