Τελικά πόσο υγιεινή επιλογή είναι τα δημητριακά για το πρωινό του παιδιού;

Κάνει ή όχι τα παιδιά να τρώνε δημητριακά για πρωινό;

Τελικά πόσο υγιεινή επιλογή είναι τα δημητριακά για το πρωινό του παιδιού;

Τα δημητριακά είναι μία από τις πιο συνηθισμένες επιλογές για το πρωινό του παιδιού. Στο εμπόριο υπάρχουν αμέτρητες εναλλακτικές που καλύπτουν όλα τα γούστα. Κάποιες από αυτές μάλιστα στοχεύουν συγκεκριμένα στα παιδιά σαν καταναλωτικό κοινό και έχουν διάφορα ενδιαφέροντα σχέδια, έντονα χρώματα και σίγουρα υπέροχη γεύση.

Είναι όμως τα δημητριακά πάντα μία ασφαλής και υγιεινή επιλογή για το πρωινό;

Η σωστή και ισορροπημένη διατροφή είναι πολύ σημαντική για την υγεία και την ανάπτυξη του παιδιού αλλά και για τις διατροφικές συνήθειες που θα αποκτήσει μεγαλώνοντας. Ιδιαίτερα το πρωινό, είναι το πρώτο γεύμα της ημέρας και αυτό που θα του δώσει ενέργεια για να ξεκινήσει τη μέρα του και να ανταπεξέλθει στο σχολείο.

Σύμφωνα με το bundoo.com, το Environmental Working Group μελέτησε πάνω από 1.500 διαφορετικά είδη δημητριακών και κατέληξε στο εξής συμπέρασμα: εάν ένα παιδί τρώει ένα μπολ δημητριακά για πρωινό, καταναλώνει πάνω από 4,5 κιλά ζάχαρης το χρόνο!

Η αλήθεια είναι ότι τα περισσότερα από τα δημητριακά τα οποία υπάρχουν στην αγορά, εκτός από θρεπτικά συστατικά, έχουν και επιπρόσθετη ζάχαρη. Συνεπώς, η σωστή επιλογή των δημητριακών είναι πολύ σημαντική και αυτή που θα καθορίσει εάν τα δημητριακά είναι όντως μία υγιεινή εναλλακτική για το πρωινό του παιδιού. Επιλέξτε δημητριακά χωρίς ζάχαρη και με όσο το δυνατόν λιγότερα συντηρητικά.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ