Συγχαρητήριο μήνυμα του Δημάρχου Μετεώρων Λευτέρη Αβραμόπουλου για την κατάκτηση του Κυπέλλου Ερασιτεχνών του Νομού Τρικάλων από τον Α.Σ. Μετέωρα
Θερμά συγχαρητήρια στον Α.Σ. Μετέωρα για την πανάξια κατάκτηση του Κυπέλλου Ερασιτεχνών του Νομού Τρικάλων. Η ομάδα έδειξε ψυχή, πάθος ...

