Ετικέτα: δύο άντρες

«Ντράπηκα τόσο πολύ»: Καταγγελία γυναίκας για καφετέρια στο κέντρο θεσσαλικής πόλης που «έδιωξε» δύο άντρες γιατί ήταν… 65 ετών!

«Ντράπηκα τόσο πολύ»: Καταγγελία γυναίκας για καφετέρια στο κέντρο θεσσαλικής πόλης που «έδιωξε» δύο άντρες γιατί ήταν… 65 ετών!

Έντονες αντιδράσεις προκαλεί ανάρτηση Λαρισαίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η οποία καταγγέλλει τη συμπεριφορά καταστήματος εστίασης στο κέντρο της Λάρισας ...