Η Εθνική Οδός Αθηνών-Θεσσαλονίκης έχει μετατραπεί σε ένα απέραντο «ποτάμι» από αγροτικά μηχανήματα, καθώς το μπλόκο ενισχύεται διαρκώς και παραμένει αμετακίνητο.
Στο «στρατηγείο» των αγροτών στον θεσσαλικό κάμπο καταφθάνουν συνεχώς νέα τρακτέρ, ενώ σύμφωνα με τους εκπροσώπους τους, το επόμενο εικοσιτετράωρο αναμένονται επιπλέον μαζικές αφίξεις που θα ανεβάσουν ακόμα περισσότερο τη συμμετοχή.
Δείτε το βίντεο από το drone του Orange Press Agency:
ΠΗΓΗ: onlarissa.gr

































