Στα Τέμπη βρέθηκαν το πρωί 29 νέοι από εννέα ευρωπαϊκές χώρες, που φιλοξενούνται στον Καπνικό Σταθμό Κατερίνης, προχωρώντας σε μια συμβολική δράση μνήμης.

Η γιαγιά της Αθηνάς Κατσάρα θύματος από την Κατερίνη
Οι νέοι μετέβησαν στο σημείο της σιδηροδρομικής τραγωδίας, όπου φρόντισαν και καλλώπισαν τις 57 ελιές που έχουν φυτευτεί – μία για κάθε θύμα.
Με την παρουσία τους έστειλαν μήνυμα σεβασμού και αλληλεγγύης, τονίζοντας πως η μνήμη και η διεκδίκηση δικαιοσύνης δεν γνωρίζουν σύνορα.

Η πρωτοβουλία εντάσσεται στις δράσεις της ομάδας Τ57 Κατερίνης, ενόψει της συμπλήρωσης τριών ετών από την τραγωδία, με αποκορύφωμα το συλλαλητήριο που έχει προγραμματιστεί στην Πλατεία Ελευθερίας Κατερίνης




































