Στο νοσοκομείο εισήχθη το πρωί της Πέμπτης ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης του Δήμου Τρικκαίων, Γιώργος Ηλιάδης, προκειμένου να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση για την αντιμετώπιση χρόνιου προβλήματος υγείας.
Με τον γνωστό του αυτοσαρκασμό, έκανε ανάρτηση λίγο πριν την επέμβαση γράφοντας:
«Πάμε για έναν βαθύ ύπνο 6 ωρίτσες… 💉😴💪»
Του ευχόμαστε περαστικά και να επιστρέψει σύντομα στα καθήκοντά του.