SOCIAL WASTE στην Ανδρομέδα

Φέτος είπαμε να κάνουμε χειμερινές συναυλίες, για πρώτη φορά στα 26 χρόνια ύπαρξής μας. Αποφασίσαμε λοιπόν, να προσπαθήσουμε να παίξουμε σε πόλεις που είτε δεν έχουμε παίξει ποτέ, είτε δεν πάμε συχνά, και σε μικρές μουσικές σκηνές.

Αρκεί να χωράνε 8 άτομα στη σκηνή και ένας στην κονσόλα φυσικά.

Θα επισκεφτούμε λοιπόν για πρώτη φορά την Ξάνθη , την Κέρκυρα , τα Τρίκαλα ,και το Βόλο, ενώ θα πάμε ξανά στη Σαλονίκη, τα Γιάννενα, την Καλαμάτα και τη Λάρισα.

Ραντεβού στις μουσικές σκηνές λοιπόν!

Doors Open 20:30 μ.μ.

Έναρξη 21:30 μ.μ.

Προπώληση 12 Ευρώ Βιβλιοπωλείο Παπαγιάννη Απόλλωνος 14 Είσοδος  15 Ευρώ