Σε φόρμα μετά την καισαρική: 5 εύκολες ασκήσεις για να επανέλθει το σώμα μετά τη γέννα

Απλές ασκήσεις για όσες γέννησαν με καισαρική τομή.

Σε φόρμα μετά την καισαρική: 5 εύκολες ασκήσεις για να επανέλθει το σώμα μετά τη γέννα (vid)

Πολλές γυναίκες σοκάρονται ανακαλύπτοντας ότι μετά τη γέννα δεν έχουν χάσει τα κιλά που περίμεναν.

Όμως, η αλήθεια είναι ότι θα χρειαστούν ένα εύλογο χρονικό διάστημα μέχρι να ανακτήσουν τη φόρμα τους. Ο θηλασμός είναι ο καλύτερος τρόπος για να χάσει μια μαμά τα κιλά της εγκυμοσύνης γιατί ο οργανισμός αντλεί από τα αποθέματα λίπους για την απαιτούμενη ενέργεια για την παραγωγή γάλακτος.

Λογική διατροφή και λίγη ήπια άσκηση βοηθούν επίσης στην απώλεια βάρους. Οι δίαιτες θα πρέπει να αποφεύγονται καθώς ο θηλασμός απαιτεί άριστα επίπεδα θρεπτικών συστατικών από τη διατροφή.

Άσκηση μετά τη γέννα

Ανεξάρτητα από το αν ο τοκετός ήταν κολπικός ή χρειάστηκε καισαρική τομή, κάθε γυναίκα μπορεί να ωφεληθεί από την ήπια αεροβική άσκηση. Το πρόγραμμα της ήπιας αεροβικής άσκησης, όπως είναι το περπάτημα ή το τρέξιμο σε αργούς ρυθμούς, μπορεί να ξεκινήσει ακόμα και τις πρώτες ημέρες μετά τον τοκετό. Φυσικά, αν κατά τον τοκετό είχαμε τραυματισμό του περινέου, ή αν τελικά ο τοκετός επετεύχθη δια καισαρικής τομής, τα σημεία του τραύματος θα πονάνε. Ο πόνος αυτός είναι μεν ενοχλητικός, αλλά είναι και ένας καλός οδηγός, που σας δείχνει τα όριά σας. Μια καλή πρακτική είναι η καθημερινή άσκηση να γίνεται σε ήπιους ρυθμούς, οι οποίοι με τον καιρό σταδιακά αυξάνονται.

Αν λοιπόν ανήκετε στην κατηγορία των γυναικών που γέννησαν με καισαρική τομή, αφού συμβουλευτείτε το γιατρό σας, μπορείτε να δοκιμάσετε αυτές τις πέντε ασκήσεις.

πηγή :https://www.mothersblog.gr/mama/well-being/story/72006/se-forma-meta-tin-kaisariki-5-eykoles-askiseis-gia-na-epanelthei-to-soma-meta-ti-genna-vid

Η Dara Bergeron, ιδρύτρια του Belly Bootcamp, προτείνει ασκήσεις χαμηλής έντασης που θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε ξανά τη φόρμα σας. Ξεκινήστε με δύο – τρία λεπτά διαφραγματικής αναπνοής και στη συνέχεια κάντε οκτώ έως 20 επαναλήψεις κάθε άσκησης. Προσπαθήστε να κάνετε αυτές τις ασκήσεις καθημερινά, αυξάνοντας τις επαναλήψεις. Εάν αισθανθείτε πόνο ή ασυνήθιστη πίεση, μιλήστε αμέσως με τον γιατρό σας.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ