Δύο μέρες πριν μας “αποχαιρετήσει” οριστικά το 2025, αγρότες από το μπλόκο του Λόγγου (Σταθμός Διοδίων Ε65), αφού προηγουμένως προγματοποίησαν προσυγκέντρωση στον κόμβο Μεγαλοχωρίου, κατευθύνθηκαν με τα τρακτέρ τους προς στην κεντρική πλατεία Τρικάλων όπου και τα στάθμευσαν πριν από λίγο.
Η παράταξη των αγροτικών μηχανημάτων αρχίζει από την οδό Στρατηγού Σαράφη και ξεπερνάει κάτα πολύ το ύψος της Πλατεία Ηρώων Πολυτεχνείου.
Θα ακολουθήσουν παραστάσεις διαμαρτυρίας στα Γραφεία των τοπικών Βουλευτών και την Αντιπεριφέρεια.
Στο σημείο βρίσκονται αστυνομικές δυνάμεις.
ΔΕΙΤΕ ΒΙΝΤΕΟ:
ΔΕΙΤΕ ΕΙΚΟΝΕΣ:































































