TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home TravelView

Περιπέτεια και μπάτζετ – Οι 6 τάσεις στα φθινοπωρινά ταξίδια του 2023

Σεπ 9, 2023
in TravelView
Περιπέτεια και μπάτζετ – Οι 6 τάσεις στα φθινοπωρινά ταξίδια του 2023
Share on FacebookShare on Twitter

H διάθεση του κοινού καθορίζει τις τάσεις στα ταξίδια και τις διακοπές το φθινόπωρο του 2023

Τις προτιμήσεις των ταξιδιωτών που διαμορφώνουν τις τάσεις για τον τουρισμό του φθινοπώρου του 2023, ανέλυσε το Booking.com. Η ψηφιακή τουριστική πλατφόρμα επισημαίνει ότι η διάθεση του κοινού έχει αλλάξει σημαντικά, με αποτέλεσμα όλο και περισσότεροι να επιλέγουν να ταξιδέψουν – μόνο που πλέον έχουν πολύ συγκεκριμένες προδιαγραφές, αναγνωρίζοντας, μεταπανδημικά, την αξία των ταξιδιών για τον άνθρωπο.

Ταξίδια «εκτός δικτύου»

Φαίνεται πως τα ταξίδια εκτός δικτύου, δηλαδή πέρα από τα συνηθισμένα τουριστικά πακέτα, παραμένουν δημοφιλή. Το κοινό αποζητά τη διαφυγή από την καθημερινότητα, ενώ η γνωριμία με μια εμπειρία εντελώς καινούρια και διαφορετική εξιτάρει τους περισσότερους. Η τάση που θέλει τα ταξίδια να γίνονται πλέον με σεβασμό στο περιβάλλον, επιμένει σημαντικά με τη βιωσιμότητα στο προσκήνιο και σε όλες τις πτυχές της, καθώς οι περισσότεροι επιλέγουν να γνωρίσουν βαθιά τις τοπικές κοινωνίες που επισκέπτονται.

flowers japanese

Ταξίδια που μας «βγάζουν από τη βολή μας»

Ξεχάστε τα συνηθισμένα «αγαπημένα»: Το φθινόπωρο του 2023 είναι η ώρα να βγούμε από την comfort zone μας, να βγούμε από τη βολή μας και να αναζητήσουμε την περιπέτεια και όχι την πολυτέλεια και την άνεση – τουλάχιστον σε πρώτο επίπεδο. Είναι ενδεικτικό πως το 40% των ταξιδιωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο δηλώνει πως θέλει να βιώσει «πλήρες πολιτισμικό σοκ» στις διακοπές του, είτε πρόκειται για ταξίδια κάπου με εντελώς διαφορετικές πολιτιστικές εμπειρίες και γλώσσες (47%) είτε για εξερεύνηση λιγότερο γνωστών πόλεων με κρυμμένα «διαμάντια» που δεν είναι ήδη γνωστά στο ευρύ κοινό (24%).

river
Πηγή: Unsplash

Νοσταλγικές αποδράσεις

Αντίστοιχα, πολλοί είναι εκείνοι που επιμένουν να δημιουργήσουν εκ νέου εμπειρίες που έχουν ήδη ζήσει, ώστε να τις αναβιώσουν με τον ίδιο τρόπο που παραπέμπει σε «απλούστερες εποχές». Ειδικά οι millennials, αλλά και οι Gen Z που δεν το βίωσαν ποτέ, θέλουν να προσπαθήσουν να επιστρέψουν στον ρομαντισμό της προ-ψηφιακής εποχής.

ποδηλατα παιδια δάσος
Πηγή: Pixabay

Ξένοιαστες διακοπές

Κυρίαρχη τάση είναι μέσω των διακοπών να ζήσουμε ξέγνοιαστες στιγμές, που θα συμβάλλουν στην ευεξία «νου, σώματος και ψυχής» καθώς πολλοί στοχεύουν στην ηρεμία, ταξιδεύουν ακόμα και σε ένα ήσυχο καταφύγιο, ενώ πολλοί επίσης, δηλώνουν πως επιθυμούν να κάνουν ένα διάλειμμα ώστε να επικεντρωθούν στην ψυχική τους υγεία.

yoga woman river
Πηγή: Pixabay

Ταξιδεύοντας για επαγγελματικούς λόγους

Φυσικά, τα επαγγελματικά ταξίδια έχουν ήδη επανέλθει στην κανονικότητα, μόνο που πλέον όσοι συμμετέχουν σε αυτά, αναζητούν περισσότερες ευκαιρίες για να δημιουργήσουν συντροφικότητα με αντίκρισμα στην πραγματική ζωή, μακριά από το γραφείο. Ενδεικτικά, το 32% του εργατικού δυναμικού του Ηνωμένου Βασιλείου ανυπομονεί να σχεδιάσει ο εργοδότης του ένα ταξίδι εργασίας «πραγματικής ζωής» για να φέρει κοντά τους ανθρώπους και το 40% θα ήθελε να δει τον εργοδότη του να χρησιμοποιεί τα χρήματα που εξοικονομούνται από την τηλεργασία σε εταιρικά ταξίδια.

laptop sea
Πηγή: Pixabay

Διακοπές με προτεραιότητα το budget

Η παγκόσμια οικονομική αβεβαιότητα δεν έχει αφήσει ανεπηρέαστο τον τουρισμό και οι ταξιδιώτες, αν και συνεχίζουν να δίνουν προτεραιότητα στα ταξίδια, προσέχουν όλο και περισσότερο το πώς να αξιοποιήσουν στο έπακρο τον ταξιδιωτικό τους προϋπολογισμό. Το 44% των ταξιδιωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο δηλώνει ότι η επένδυση σε διακοπές παραμένει κορυφαία προτεραιότητα, αλλά το να είναι συνειδητοποιημένοι για τον προϋπολογισμό τους, θεωρείται επίσης το κλειδί.

πηγή :https://www.newsbomb.gr/bombplus/travel/story/1465360/peripeteia-kai-batzet-oi-6-taseis-sta-fthinoporina-taksidia-tou-2023

ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

Το παραθαλάσσιο χωριουδάκι της Μαγνησίας που θυμίζει καρτ ποστάλ
TravelView

Το παραθαλάσσιο χωριουδάκι της Μαγνησίας που θυμίζει καρτ ποστάλ

Απρ 26, 2025
Ιαματικά Λουτρά Αιδηψού: Η μαγευτική λουτρόπολη της Ελλάδας
TravelView

Ιαματικά Λουτρά Αιδηψού: Η μαγευτική λουτρόπολη της Ελλάδας

Απρ 25, 2025
Kafenion…Μπουγάτσα, καλή παρέα κι ένα… κομμάτι Ελλάδας στο Άμστερνταμ
Featured

Kafenion…Μπουγάτσα, καλή παρέα κι ένα… κομμάτι Ελλάδας στο Άμστερνταμ

Απρ 25, 2025
Παναγίτσα: Ένα «στολίδι» σπάνιας ομορφιάς μία ανάσα από το Καϊμακτσαλάν
TravelView

Παναγίτσα: Ένα «στολίδι» σπάνιας ομορφιάς μία ανάσα από το Καϊμακτσαλάν

Απρ 24, 2025
Μικρόπολη Δράμας: Από αστυνομικός σταθμός, σημείο πολιτισμού
TravelView

Μικρόπολη Δράμας: Από αστυνομικός σταθμός, σημείο πολιτισμού

Απρ 23, 2025
Στα άδυτα της Ιεράς Μονής Αγίου Γεωργίου Παλαιού Καΐρου (ΒΙΝΤΕΟ)
Featured

Στα άδυτα της Ιεράς Μονής Αγίου Γεωργίου Παλαιού Καΐρου (ΒΙΝΤΕΟ)

Απρ 23, 2025
Next Post
Πήραμε συνέντευξη από το ChatGPT: Τι «σκέφτεται», τι «νιώθει» και… γιατί δεν φοβάται τον θάνατο

Πήραμε συνέντευξη από το ChatGPT: Τι «σκέφτεται», τι «νιώθει» και… γιατί δεν φοβάται τον θάνατο

Πάστα ταψιού σοκολατίνα της Σόφης

Πάστα ταψιού σοκολατίνα της Σόφης

Διευκρινίσεις – απαντήσεις από τον Δήμο Τρικκαίων για τη διαδικασία καταγραφής ζημιών

Διευκρινίσεις - απαντήσεις από τον Δήμο Τρικκαίων για τη διαδικασία καταγραφής ζημιών

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

Μελος του eMedia Αριθμός Μητρώου: 13797

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd