Σύσκεψη θα πραγματοποιήσουν τα συνταξιουχικά σωματεία της Θεσσαλίας στις 19 Μαΐου ημέρα Τρίτη και ώρα 10:30 το πρωί στο Εργατικό Κέντρο Τρικάλων. Θα παρευρεθούν εκπρόσωποι των Ομοσπονδιών και αφού μας ενημερώσουν για τις συναντήσεις που κάναν με τα διάφορα Υπουργεία για τα προβλήματα μας θα συζητήσουμε και θα αποφασίσουμε τις παραπέρα κινητοποιήσεις μας.
Στη σύσκεψη μπορούν να πάρουν μέρος και συνάδελφοι που το επιθυμούν.
Τα Σωματεία Τρικάλων ( ΙΚΑ – Δημοσίου – ΟΑΕΕ – ΕΜΠΟΡΩΝ – ΤΣΑ)