TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home Απόψεις

Ούτε ένα ευρώ δεν έχει διατεθεί στους Περιφερειακούς Ραδιοφωνικούς Σταθμούς

Μαΐ 13, 2020
in Απόψεις
Ούτε ένα ευρώ δεν έχει διατεθεί στους Περιφερειακούς Ραδιοφωνικούς Σταθμούς
Share on FacebookShare on Twitter

Ερώτηση  Προς τον Υφυπουργό παρά τω Πρωθυπουργώ και Κυβερνητικό Εκπρόσωπο, κ. Στ. Πέτσα

Θέμα : Ούτε ένα ευρώ δεν έχει διατεθεί στους Περιφερειακούς Ραδιοφωνικούς Σταθμούς παρά το ότι η κυβέρνηση έχει διαθέσει περισσότερα από 20 εκατ. ευρώ για τις καμπάνιες αντιμετώπισης του κορωνοϊού»

Σύμφωνα με τις δηλώσεις του Προέδρου της Πανελλήνιας Ένωσης Ιδιοκτητών Ραδιοφωνικών Σταθμών (ΠΕΙΡΑΣ), Αντώνη Γρηγορόπουλου, στο tvxs.gr, αποκαλύφθηκε ότι κανένας από τους 650 ραδιοφωνικούς σταθμούς της Περιφέρειας δεν έχει λάβει ούτε ένα ευρώ για την προώθηση των ενημερωτικών μηνυμάτων για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού. Ισχυρίζεται επιπλέον, ότι η Πολιτεία τους υποχρέωσε να μεταδίδουν τα σχετικά μηνύματα δωρεάν, παρά το γεγονός ότι διατίθενται 20 εκατ. ευρώ για την επ’ αμοιβή μετάδοση των μηνυμάτων και επιπρόσθετα έχουν χρηματοδοτηθεί 7 από τις 13 Περιφέρειες της χώρας  με εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ για τον ίδιο σκοπό. Σύμφωνα πάντα με τον κ Γρηγορόπουλο, οι περιφερειακοί ραδιοφωνικοί σταθμοί έχουν υποστεί βαρύ οικονομικό πλήγμα, δεδομένου ότι η οικονομική τους βιωσιμότητα, βασίζεται αποκλειστικά στις διαφημίσεις της τοπικής αγοράς, η οποία μετά από ενάμιση μήνα πλήρους απραξίας και μέσα σε καθεστώς αβεβαιότητας για την επόμενη ημέρα της ελληνικής οικονομίας είναι ερώτημα εάν και πότε θα υπάρξουν διαφημιστικά έσοδα. Όπως συμβαίνει με τις περισσότερες μικρομεσαίες επιχειρήσεις έτσι και  οι Περιφερειακοί Ραδιοφωνικοί Σταθμοί βρίσκονται πλέον σε οριακό σημείο βιωσιμότητας και η απειλή των λουκέτων και σε αυτή την οικονομική δραστηριότητα επικρέμαται όχι απλώς πάνω από τους ιδιοκτήτες αλλά και πάνω από τους περισσότερους των 5000 εργαζομένων τους.

Επειδή, η κυβέρνηση ήδη διαθέτει πρακτικά χωρίς λογοδοσία και διαφάνεια περισσότερα από 20 εκατ. ευρώ για τις καμπάνιες ενημέρωσης για τον κορωνοϊό

Επειδή, οι πολίτες της περιφέρειας επιλέγουν ως ένα από τα βασικά μέσα ενημέρωσης τους τοπικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς

Επειδή, οι τοπικοί ραδιοφωνικοί σταθμοί στην συντριπτική τους πλειοψηφία ενημερώνουν αντικειμενικά και χωρίς αντίστοιχες εξαρτήσεις από συμφέροντα που επιθυμούν την κατάργηση του πλουραλισμού και της πολυφωνίας όπως συμβαίνει σε κεντρικά ΜΜΕ

Επειδή, οι τοπικοί ραδιοφωνικοί σταθμοί αποτελούν ζωτικό κομμάτι της εκάστοτε τοπικής κοινωνίας

Ερωτάται ο κύριος Υφυπουργός:

  1. Πόσα από τα 20 εκατομμύρια που διατέθηκαν για την επικοινωνιακή καμπάνια και από τις εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ που δόθηκαν στις Περιφέρειες για την μετάδοση των μηνυμάτων ενημέρωσης για τον κορωνοϊό, δόθηκαν σε περιφερειακούς ραδιοφωνικούς σταθμούς;
  2. Για ποιους λόγους οι Περιφερειακοί Ραδιοφωνικοί Σταθμοί υποχρεώθηκαν σύμφωνα με τον Πρόεδρό τους να μεταδίδουν αποκλειστικά δωρεάν μηνύματα τη στιγμή που άλλα μέσα αποφασίστηκε να τα μεταδίδουν έναντι αντιτίμου;
  3. Ποιες εταιρίες έχουν αναλάβει την διαχείριση των ποσών που έχουν διατεθεί από τις Περιφέρειες και πώς διασφαλίζεται ότι τα συγκεκριμένα κονδύλια δεν αξιοποιούνται για άλλους τελικά σκοπούς από αυτούς για τους οποίους διατίθενται;
  4. Γιατί δεν τηρήθηκαν οι κανόνες διαφάνειας και λογοδοσίας που επιτάσσει η Δημοκρατία και γιατί δεν τέθηκαν κριτήρια κατανομής στα ποσά που έχουν διατεθεί ή πρόκειται να διατεθούν στα ΜΜΕ;
  5. Η υποχρέωση δωρεάν προβολής των μηνυμάτων για τον κορωνοϊό ποια μέσα ενημέρωσης τελικά αφορούσε και ποια όχι;
  6. Ποια μέτρα προτίθεται να λάβει η κυβέρνηση προκειμένου να διασφαλίσει ότι οι Περιφερειακοί Ραδιοφωνικοί Σταθμοί θα λάβουν ουσιαστικές ενισχύσεις προκειμένου να επιβιώσουν και αυτής της οικονομικής κρίσης και θα συνεχίσουν να επιτελούν το έργο τους ιδίως σε ότι αφορά την ενημέρωση για τα τοπικά ζητήματα;

 

Οι ερωτώντες και αιτούντες Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ

Αβραμάκης Ελευθέριος

Αθανασίου Νάσος

Αλεξιάδης Τρύφων

Αυλωνίτης Αλέξανδρος – Χρήστος

Βαρδάκης Σωκράτης

Βέττα Καλλιόπη

Γιαννούλης Χρήστος

Γκαρά Αναστασία

Γκιόλας Γιάννης

Δρίτσας Θεόδωρος

Ελευθεριάδου Σουλτάνα

Ζαχαριάδης Κώστας

Ζεϊμπέκ Χουσεΐν

Ηγουμενίδης Νίκος

Καλαματιανός Διονύσης

Καρασαρλίδου Φρόσω

Κασιμάτη Νίνα

Κάτσης Μάριος

Καφαντάρη Χαρά

Μάρκου Κώστας

Μάλαμα Κυριακή

Μαμουλάκης Χαράλαμπος

Μεϊκόπουλος Αλέξανδρος

Μουζάλας Γιάννης

Μπάρκας Κώστας

Μπουρνούς Γιάννης

Μωραΐτης Θάνος

Νοτοπούλου Κατερίνα

Παπαδόπουλος Σάκης

Παπαηλιού Γιώργος

Παπανάτσιου Κατερίνα

Πέρκα Θεοπίστη (Πέτη)

Ραγκούσης Γιάννης

Σαντορινιός Νεκτάριος

Σαρακιώτης Γιάννης

Σκουρλέτης Πάνος

Σκουρολιάκος Πάνος

Σπίρτζης Χρήστος

Συρμαλένιος Νίκος

Τριανταφυλλίδης Αλέξανδρος

Φάμελλος Σωκράτης

Φίλης Νίκος

Χαρίτου Δημήτρης

Χαρίτσης Αλέξης

Χατζηγιαννάκης Μίλτος

Χρηστίδου Ραλλία

Ψυχογιός Γιώργος

 

ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

Τα καλύτερα χρόνια της εργατικής και μεσαίας τάξης στην Ελλάδα; Με ΠΑΣΟΚ
Απόψεις

Τα καλύτερα χρόνια της εργατικής και μεσαίας τάξης στην Ελλάδα; Με ΠΑΣΟΚ

Απρ 23, 2025
Γιώργος Ηλιάδης: Το ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής είναι έτοιμο να εκφράσει την μεγάλη πλειοψηφία των Ελλήνων ξανά
Απόψεις

Ευχές του Γιώργου Ηλιάδη για το Πάσχα

Απρ 21, 2025
Ο συμβολισμός της Πρώτης Αναστάσεως
Απόψεις

Ο συμβολισμός της Πρώτης Αναστάσεως

Απρ 19, 2025
Ο Τραμπ μέσα μας…
Απόψεις

Ο Τραμπ μέσα μας…

Απρ 14, 2025
Και πάλι πρόεδρος  του Φ.Ι.ΛΟ.Σ. Τρικάλων ο Θεόδωρος Νημάς
Απόψεις

Σπήλαιο Θεόπετρας: Η ανασκαφή, η ανάδειξη και η μεγάλη σημασία του

Απρ 4, 2025
Χρίστος Χαλικιάς: Το Θέατρο που έγινε Θρύλος… ή Ερείπιο;
Απόψεις

Χρίστος Χαλικιάς: Το Θέατρο που έγινε Θρύλος… ή Ερείπιο;

Απρ 3, 2025
Next Post
Μπιφτέκια κοτόπουλο

Μπιφτέκια κοτόπουλο

Ανοίγουν οι εκκλησίες: Με πιστούς οι λειτουργίες από Κυριακή 17 Μαΐου – Αυτά μέτρα θα ισχύσουν

Ανοίγουν οι εκκλησίες: Με πιστούς οι λειτουργίες από Κυριακή 17 Μαΐου - Αυτά μέτρα θα ισχύσουν

Κορονοϊός: Σήμερα η «μάχη» για τον τουρισμό – Τι προτείνει η Κομισιόν και τι ζητά η Ελλάδα

Κορονοϊός: Σήμερα η «μάχη» για τον τουρισμό - Τι προτείνει η Κομισιόν και τι ζητά η Ελλάδα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

Μελος του eMedia Αριθμός Μητρώου: 13797

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd