Τον όρκο των επιστημών τους έδωσαν νωρίς το μεσημέρι της Πέμπτης (24/7) 39 απόφοιτοι 5 προγραμμάτων σπουδών Τμημάτων του πρώην ΤΕΙ Θεσσαλίας παραλαμβάνοντας τα πτυχία τους κατά τη διάρκεια κοινής τελετής που πραγματοποιήθηκε στο αμφιθέατρο του Κτιρίου Γ του Τμήματος Δασολογίας, Επιστημών Ξύλου και Σχεδιασμού στην Καρδίτσα.
Η τελετή ξεκίνησε με χαιρετισμό του αιδεσιμότατου π. Βασίλειο Καραστέργιου που μετέφερε τα συγχαρητήρια και τις ευχές του Σεβασμιοτάτου Μητροπολίτη προς τους νέους πτυχιούχους.
Ακολούθησαν -όπως κατέγραψε το KarditsaLive.Net– διαδοχικά χαιρετισμοί από τους υπεύθυνους των Προγραμμάτων Σπουδών κ.κ. Αθ. Μανούρα (Πρόγραμμα Σπουδών Τεχνολογίας Τροφίμων) -ο οποίος μετέφερε και τους χαιρετισμούς του Αντιπρύτανη Ακαδημαϊκών Υποθέσεων, Φοιτητικών Θεμάτων και Διασφάλισης Ποιότητας Καθηγητή κ. Ιωάννη Αναγνωστόπουλου και της υπεύθυνης του προγράμματος σπουδών του Τμήματος Πολιτικών Μηχανικών Τ.Ε καθηγήτριας Δ. Κασιτεροπούλου,- κ. Ιωαν. Καζόγλου (Πρόγραμμα Σπουδών Δασοπονίας και Διαχείρισης Φυσικού Περιβάλλοντος) Οδ. Ανδρούτσο (Πρόγραμμα σπουδών του Τμήματος Διατροφής και Διαιτολογίας) Αντ. Καραγεώργο (Πρόγραμμα σπουδών του Τμήματος Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Ξύλου και Επίπλου Τ.Ε) και τον Πρόεδρο του Τμήματος ΔΕΞΥΣ καθηγητή κ Γ. Νταλό που συνεχάρησαν τους νέους επιστήμονες καλώντας τους να κυνηγήσουν τα όνειρά τους.
Ακολούθησε η τελετή ορκωμοσίας κατά την οποία ορκίστηκαν 11 πτυχιούχοι του Προγράμματος σπουδών Τμήματος Δασοπονίας και Διαχείρισης Φυσικού Περιβάλλοντος, 2 του Προγράμματος σπουδών του Τμήματος Διατροφής και Διαιτολογίας, 1 του Προγράμματος σπουδών του Τμήματος Πολιτικών Μηχανικών Τ.Ε., 15 του Προγράμματος σπουδών του Τμήματος Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Ξύλου και Επίπλου Τ.Ε. και 10 του Προγράμματος σπουδών του Τμήματος Τεχνολογίας Τροφίμων, οι οποίοι παρέλαβαν τα πτυχία τους από τους καθηγητές τους και στο τέλος έβγαλαν την καθιερωμένη ομαδική φωτογραφία.

ΠΗΓΗ: Κωστής Κριτσιάνης, KarditsaLive.Net

































