Σε εστιατόριο της Νέας Υόρκης βρέθηκε ο γνωστός δημοσιογράφος Δημήτρης Μάρκος και δεν έχασε την ευκαιρία να γευτεί παστράμι, παρέα με έναν Λαρισαίο γιατρό τον οποίο και αποθεώνει.
Τονίζει μάλιστα ότι μεγαλουργεί στον τομέα του ασκώντας το λειτούργημά του για 42 ολόκληρα χρόνια στην «Πόλη των Ονείρων».
Δείτε το βίντεο:

































