Τρεις φίλοι μεθυσμένοι μπαίνουν σ’ ένα ταξί.
Ο οδηγός καταλαβαίνει ότι τα έχουν “τσούξει”.
Ανάβει την μηχανή και την ξανασβήνει αμέσως.
Τους λέει, “φτάσαμε”.
Ο πρώτος του έδωσε λεφτά.
Ο δεύτερος του είπε και “ευχαριστούμε”.
Ο τρίτος του τραβάει μια σφαλιάρα.
Ο ταξιτζής σοκαρίστηκε και σκέφτηκε ότι τον κατάλαβε.
Τότε, τον ρώτησε:
-Τι βαράς;
Και ο μεθυσμένος του απαντά:
-Για να μάθεις να μην τρέχεις, παραλίγο να μας σκοτώσεις!

































