TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home Διατροφή

Mπορούν τα αυγά να βοηθήσουν στο αδυνάτισμα; Νεότερη μελέτη απενοχοποιεί την κατανάλωσή τους

Δεκ 18, 2022
in Διατροφή
Mπορούν τα αυγά να βοηθήσουν στο αδυνάτισμα; Νεότερη μελέτη απενοχοποιεί την κατανάλωσή τους
Share on FacebookShare on Twitter

Mπορούν τα αυγά να βοηθήσουν στο αδυνάτισμα; Νεότερη μελέτη απενοχοποιεί την κατανάλωσή τους και προτείνει να μη σταματήσουμε να τα απολαμβάνουμε, ακόμα κι αν θέλουμε να χάσουμε βάρος.

Μην απορήσετε εάν στο επόμενο πλάνο διατροφής του διαιτολόγου σας βρείτε σε περίοπτη θέση τα αυγά και μάλιστα ακόμα και πέντε φορές την εβδομάδα. Νεότερη ισπανική μελέτη διαπίστωσε ότι όσοι κατανάλωναν αυγά σχεδόν κάθε μέρα ήταν και πιο αδύνατοι!

Αν και δεν είναι άμεση η απόδειξη ότι η κατανάλωση των αυγών θα μπορούσε να καταπολεμήσει την παχυσαρκία, οι ειδικοί σημειώνουν ότι σύμφωνα με τα ευρήματά τους, η αύξηση της κατανάλωσης θα μπορούσε να οδηγήσει σε καλύτερο έλεγχο του βάρους.

Για τις ανάγκες της έρευνας, που δημοσιεύτηκε στο Clinical Nutrition, οι Ισπανοί ειδικοί συνέκριναν τη σύσταση του σώματος 355 φοιτητών πανεπιστημίου, ηλικίας 18-30 ετών, για να ελέγξουν αν η κατανάλωση αυγών είχε κάποια πιθανή επίδραση. Πιο συγκεκριμένα, τα στοιχεία που χρησιμοποίησαν ήταν ο Δείκτης Μάζας Σώματος (ΔΜΣ) και η περίμετρος της μέσης.

Οι συμμετέχοντες χωρίστηκαν σε ομάδες με βάση τη συχνότητα της κατανάλωσης των αυγών: σε όσους έτρωγαν λιγότερο από μία φορά την εβδομάδα, μία έως τέσσερις φορές και τουλάχιστον πέντε φορές.

Δεν εκτιμήθηκε, ωστόσο, από τους ερευνητές ο τρόπος παρασκευής των αυγών. Αξίζει να σημειωθεί ότι ένα ολόκληρο βραστό αβγό μπορεί να έχει μόνο 78 θερμίδες, όμως ένα αβγό μάτι μπορεί να φτάσει και τις 213 θερμίδες, εάν συμπεριλάβουμε και τις θερμίδες από μια κουταλιά λαδιού.

Σύμφωνα με τα δεδομένα που προέκυψαν, όσοι έτρωγαν αυγά τουλάχιστον πέντε φορές την ημέρα είχαν σημαντικά χαμηλότερο ΔΜΣ και ποσοστό λίπους, σε σύγκριση με τις δύο άλλες ομάδες.

Αντίστοιχα, μετά την προσαρμογή της ηλικίας και του φύλου, εκείνοι που έτρωγαν τα λιγότερα αυγά είχαν αναλογία περιφέρειας μέσης-ύψους λίγο λιγότερο από πέντε, σε σύγκριση με το 0,45 της ομάδας που κατανάλωνε σχεδόν καθημερινά. Όπως σημειώνουν οι ερευνητές, ένα χαμηλότερο σκορ είναι καλύτερο.

Παράλληλα, τα διατροφικά ερωτηματολόγια διευκόλυναν τους ερευνητές στον υπολογισμό της κανονικής πρόσληψης πρωτεϊνών και θερμίδων, για να διαπιστώσουν εάν αυτό τελικά ευθυνόταν αυτό για τα θετικά αποτελέσματα. Συμπερασματικά, η πρωτεΐνη των αυγών ήταν εκείνο το συστατικό που έπαιζε τον βασικότερο ρόλο στη σύσταση του σώματος των συμμετεχόντων.

Ωστόσο, πρόκειται για μελέτη παρατήρησης και τα αποτελέσματα αυτά σημαίνουν ότι οι ερευνητές δεν κατάφεραν να αποδείξουν ότι η κατανάλωση των αυγών ήταν η πραγματική αιτία πίσω από τις διαφορές στη σύνθεση του σώματος.

ygeiamou.gr

πηγή :https://www.giatros-in.gr/2022/10/02/anakalypste-ti-tha-symvei-soma-sas-trote-mera-ayga/

ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

Ποιο συγκεκριμένο είδος λαχανικών ρίχνει την πίεση
Διατροφή

Ποιο συγκεκριμένο είδος λαχανικών ρίχνει την πίεση

Ιούν 8, 2026
Μην πετάτε τη φλούδα του αβοκάντο – Είναι πολύ πιο θρεπτική απ’ όσο νομίζετε
Διατροφή

Μην πετάτε τη φλούδα του αβοκάντο – Είναι πολύ πιο θρεπτική απ’ όσο νομίζετε

Ιούν 7, 2026
8 φυτικές τροφές με περισσότερη πρωτεΐνη από ένα αυγό
Διατροφή

8 φυτικές τροφές με περισσότερη πρωτεΐνη από ένα αυγό

Ιούν 6, 2026
Επηρεάζει η διαλειμματική δίαιτα την αρτηριακή πίεση;
Διατροφή

Επηρεάζει η διαλειμματική δίαιτα την αρτηριακή πίεση;

Ιούν 5, 2026
Το σνακ που σώζει από τη δυσκοιλιότητα και μάλλον το έχετε ήδη στην κουζίνα σας
Διατροφή

Το σνακ που σώζει από τη δυσκοιλιότητα και μάλλον το έχετε ήδη στην κουζίνα σας

Ιούν 4, 2026
Τι μπορούν και τι δεν μπορούν να κάνουν τα elderberries για την υγεία σας
Διατροφή

Τι μπορούν και τι δεν μπορούν να κάνουν τα elderberries για την υγεία σας

Ιούν 3, 2026
Next Post
Το κόλπο για να κλείνεις το κουτί με τα δημητριακά και να μην χαλάνε

Το κόλπο για να κλείνεις το κουτί με τα δημητριακά και να μην χαλάνε

Μηνιγγίτιδα Β: Όταν η επιστροφή στην καθημερινότητα απαιτεί την προστασία των παιδιών μας

Μηνιγγίτιδα Β: Όταν η επιστροφή στην καθημερινότητα απαιτεί την προστασία των παιδιών μας

Cow print nails: Το πιο wild και δυναμικό σχέδιο μέσα από 10 κομψά μανικιούρ

Cow print nails: Το πιο wild και δυναμικό σχέδιο μέσα από 10 κομψά μανικιούρ

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙMΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

 

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd