Μια σημαντική εξέλιξη έγινε γνωστή κατά την διάρκεια της σημερινής κοπής Βασιλόπιτας της Ομοσπονδίας Επαγγελματιών, Βιοτεχνών και Εμπόρων Ν. Τρικάλων.
Ειπώθηκε δια στόματος του νέου Διευθύνοντος Συμβούλου, πρώην Πρόεδρου του Δ.Σ. και εκ των ιδρυτικών μελών της Συνεταιριστικής Τράπεζας Θεσσαλίας, Αναστασίου Λάππα, κατά τον σύντομο χαιρετισμό του και υπό το βλέμμα του επικεφαλής των τοπικών Ε.Β.Ε. Βαγγέλη Αγγελλάκη (φωτό).
Όπως είπε χαρακτηριστικά, «η Σ.Τ.Θ. έχει ήδη Εθνική Άδεια. Δηλαδή μπορεί, πλέον, να πάει και στις μεγάλες πόλεις και να υπηρετήσει τον σκοπό της: Να γίνει προοπτικά μια Εθνική Συνεταιριστική Τράπεζα.
Πάντα, όμως», σύμφωνα με την επισήμανσή του, «θα είμαστε “Θεσσαλίας”».

































