TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home Ελλάδα

Με click in shop και click away από τη Δευτέρα

Ιαν 13, 2021
in Ελλάδα
Με click in shop και click away από τη Δευτέρα
Share on FacebookShare on Twitter

Ο επιχειρηματικός κόσμος αναμένει ότι έως την προσεχή Δευτέρα 18 Ιανουαρίου θα βρεθεί τρόπος για το άνοιγμα των επιχειρήσεων, με τις προτάσεις των εκπροσώπων του λιανεμπορίου να εστιάζουν στην επανέναρξη της λειτουργίας των καταστημάτων με τη μέθοδο του click in shop στα καταστήματα ένδυσης, υπόδησης και χρυσοχοΐας.

Οπως δήλωσε χθες ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή Παναγιώτης Σταμπουλίδης, τα συγκεκριμένα καταστήματα παρουσιάζουν τον μεγαλύτερο τζίρο την περίοδο των εκπτώσεων και για τον λόγο αυτόν η κυβέρνηση εξετάζει το ενδεχόμενο να ανοίξουν.

Ωστόσο, σύμφωνα με τον ίδιο η τελική απόφαση θα ληφθεί εφόσον συζητηθεί από την επιτροπή των ειδικών επιστημόνων που μελετά τα επιδημιολογικά δεδομένα, ενώ η θετική ή όχι απόφαση θα ανακοινωθεί από τον υφυπουργό Πολιτικής Προστασίας Νίκο Χαρδαλιά στην ενημέρωση της Παρασκευής. Μάλιστα σύμφωνα με πληροφορίες το υπουργείο Ανάπτυξης αναζητεί τρόπους ώστε να γίνει εφικτή η λειτουργία όλης της αγοράς με συγκεκριμένους κανόνες προστασίας και πρωτόκολλα ώστε να μην υπάρξει κανένα παράθυρο για επιδημιολογική επιβάρυνση.

Την ανάγκη για άνοιγμα της αγοράς διατύπωσε χθες και ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Γιάννης Χατζηθεοδοσίου, σημειώνοντας ότι «μοναδική ελπίδα σωτηρίας μέρους των επιχειρήσεων του λιανεμπορίου της χώρας είναι το άμεσο άνοιγμά τους. Εστω και με τη μέθοδο “παράδοση εντός” ή click in shop. Να δοθεί δηλαδή η δυνατότητα φυσικής παρουσίας του καταναλωτή σε κάποιο κατάστημα με προκαθορισμένο ραντεβού και για περιορισμένο χρονικό διάστημα.

Ηδη, λόγω της κατάστασης που έχει διαμορφωθεί, υπάρχει άμεση ανάγκη για τη λήψη έκτακτων μέτρων στήριξης των επιχειρήσεων, όπως το κούρεμα οφειλών και η αποπληρωμή του υπολοίπου του χρέους τους σε δόσεις που θα φτάνουν τις 120. Σύμφωνα με τα Νέα, όσο καθυστερεί το άνοιγμά τους, έστω και υπό προϋποθέσεις και με αυστηρά υγειονομικά μέτρα, τόσο αυξάνεται η ανάγκη για περισσότερα μέτρα στήριξης» είπε.

Για τον κίνδυνο να μην ανοίξει ποτέ το 25% των καταστημάτων, λόγω των επιπτώσεων από το παρατεταμένο lockdown, μίλησε ο αντιπρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθήνας Νίκος Κουγιουμτζής, λέγοντας ότι η κατάσταση στην αγορά είναι πολύ δύσκολη ύστερα από τέσσερις μήνες. «Οι διάφορες υποχρεώσεις τρέχουν, σωρεύονται. Δεν μπορούμε να ανταποκριθούμε με μηδενικό τζίρο» τόνισε, προσθέτοντας ότι είναι ανάγκη να κουρευτεί ένα μέρος αυτών των υποχρεώσεων.

Την ίδια ώρα έρευνα καταναλωτικών τάσεων του ΣΕΛΠΕ δείχνει ότι παραμένει αρνητικό το καταναλωτικό κλίμα το τελευταίο εξάμηνο και με χαμηλές προσδοκίες για το επόμενο εξάμηνο του 2021, με τον έναν στους δύο καταναλωτές να δηλώνει ότι σκοπεύει να μειώσει τις δαπάνες του για αγορά προϊόντων το επόμενο εξάμηνο του έτους.

Όπως καταγράφει η έρευνα, το 70% των καταναλωτών ξοδεύει πάνω από το 80% του διαθέσιμου εισοδήματός του σε μηνιαία βάση, ενώ το 9% ξοδεύει πάνω από 100%, που σημαίνει ότι πρακτικά δανείζεται με κάποιον τρόπο για να καλύψει τις ανάγκες του. Οι δαπάνες για αγορές προϊόντων αντιπροσωπεύουν περίπου το 31% των συνολικών δαπανών. Η κύρια κατηγορία αγορών όσον αφορά τις δαπάνες οι οποίες αντιπροσωπεύουν περίπου τη μισή αξία, είναι τα τρόφιμα και ποτά με ποσοστό 49% αυξημένα από πέρυσι (41% το 2019).

Η εστίαση, η οποία πέρυσι βρισκόταν στη δεύτερη θέση, υποχωρεί από 12% σε 5% και τα εισιτήρια ξενοδοχεία από 5% σε μόλις 1%. Αντίθετα, αύξηση παρουσιάζουν τα ηλεκτρικά-ηλεκτρονικά είδη από 7% σε 15%. Παράλληλα το 44% εκτιμά ότι οι δαπάνες για αγορές προϊόντων το πρώτο εξάμηνο του 2021 θα είναι μειωμένες, ενώ μόλις το 10% ότι θα είναι αυξημένες. Το ίδιο ισχύει για τις υπηρεσίες.

πηγή :https://www.newsbomb.gr/oikonomia/epixeirhseis/story/1156603/me-click-in-shop-kai-click-away-apo-ti-deytera

ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

Υποτροφίες στην Ιαπωνία για Έλληνες φοιτητές – Χωρίς απαίτηση γνώσης Ιαπωνικών
Ελλάδα

Υποτροφίες στην Ιαπωνία για Έλληνες φοιτητές – Χωρίς απαίτηση γνώσης Ιαπωνικών

Απρ 30, 2025
Μηχανοδηγούς αναζητάει η Hellenic Train – Δείτε για ποιες πόλεις
Featured

Μηχανοδηγούς αναζητάει η Hellenic Train – Δείτε για ποιες πόλεις

Απρ 30, 2025
Φορολοταρία Μαρτίου: Δείτε αν κερδίσατε 50.000 ευρώ
Ελλάδα

Φορολοταρία Μαρτίου: Δείτε αν κερδίσατε 50.000 ευρώ

Απρ 29, 2025
Ριζικές αλλαγές στο μοντέλο λειτουργίας του σιδηρόδρομου – Τα βασικά σημεία για υποδομή, τρένα και προσωπικό
Featured

Ριζικές αλλαγές στο μοντέλο λειτουργίας του σιδηρόδρομου – Τα βασικά σημεία για υποδομή, τρένα και προσωπικό

Απρ 29, 2025
Τραγωδία στη ΜΥΚ: Νεκρός ανθυπολοχαγός του Στρατού κατά τη διάρκεια εκπαίδευσης καταδρομέων
Ελλάδα

Τραγωδία στη ΜΥΚ: Νεκρός ανθυπολοχαγός του Στρατού κατά τη διάρκεια εκπαίδευσης καταδρομέων

Απρ 29, 2025
Αιτωλικό: Αδέσποτος σκύλος επιτέθηκε σε ανήλικο – Με σοβαρά τραύματα στο νοσοκομείο
Ελλάδα

Αιτωλικό: Αδέσποτος σκύλος επιτέθηκε σε ανήλικο – Με σοβαρά τραύματα στο νοσοκομείο

Απρ 28, 2025
Next Post
Έφυγε από τη ζωή παλιός έμπορος των Τρικάλων

Απεβίωσε ο Βασίλειος Γαϊτάνας

Σήμερα, Τετάρτη 13 Ιανουαρίου Γιορτάζουν

Σήμερα, Τετάρτη 13 Ιανουαρίου Γιορτάζουν

Σαν σήμερα 13 Ιανουαρίου

Σαν σήμερα 13 Ιανουαρίου

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

Μελος του eMedia Αριθμός Μητρώου: 13797

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd