TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home Featured

Μακρινό παρελθόν τα γεμάτα καρότσια στα σούπερ μάρκετ

Φεβ 5, 2017
in Featured, Αφιερώματα
Μακρινό παρελθόν τα γεμάτα καρότσια στα σούπερ μάρκετ
Share on FacebookShare on Twitter

Με  λίστα, μετά από έρευνα αγοράς, κυνήγι της προσφοράς, σύγκριση τιμών και με περιορισμένο προϋπολογισμό κάνουν τα ψώνια τους οι Τρικαλινοί

Όλο και λιγότερα προϊόντα αγοράζουν από τα σούπερ μάρκετ οι Τρικαλινοί. Για να το διαπιστώσει κάποιος αυτό δεν χρειάζεται να ανατρέξει σε στατιστικές κι έρευνες. Αρκεί μία βόλτα στα σούπερ μάρκετ… Τα γεμάτα καρότσια αποτελούν μακρινό παρελθόν…

Κάποτε τα μεγάλα καρότσια που ξεχείλιζαν από ψώνια ήταν σύνηθες φαινόμενο ειδικά το Σάββατο. Τα ψώνια στο σούπερ μάρκετ ήταν απόλαυση και δεν αποτελούσαν πονοκέφαλο. Λίγοι ήταν εκείνοι που έκαναν έρευνα αγοράς ή ψώνιζαν με λίστα. Όλα αυτά θα μπορούσαμε να τα χαρακτηρίσουμε ως ένα όμορφο όνειρο που ζήσαμε κάποτε. Η κρίση άλλαξε τις καταναλωτικές μας συνήθειες και περιόρισε (κάτι που δεν θα το λέγαμε απαραιτήτως κακό) τον καταναλωτικό παροξυσμό. Όμως φαίνεται πως δεν μπήκε απλά μία τάξη στα κακώς κείμενα… Ως καταναλωτές περάσαμε στην απέναντι όχθη… Εδώ τα ψώνια γίνονται με φειδώ και λίστα, μετά από έρευνα αγοράς, κυνήγι της προσφοράς και σύγκριση τιμών και με περιορισμένο προϋπολογισμό αφού η τσέπη άδειασε και η αγοραστική δυνατότητα περιορίστηκε, οδηγώντας τους καταναλωτές να υιοθετήσουν μία διαφορετική καταναλωτική συμπεριφορά.

supermarkeΣυχνές αλλά μικρές αγορές

Μπορεί οι επισκέψεις των Τρικαλινών καταναλωτών στα σούπερ μάρκετ να είναι όλο και πιο συχνές, ωστόσο αγοράζουν λιγότερα προϊόντα ανά επίσκεψη όπως μας μαρτυρούν εργαζόμενοι σε σούπερ μάρκετ. Δεν αγοράζουν ποσότητες, αλλά ακριβώς ό,τι χρειάζονται. Δεν αποθηκεύουν προϊόντα, αλλά αγοράζουν όσα καταναλώνουν χρησιμοποιώντας λίστα. Σύμφωνα με έρευνες ο συνολικός αριθμός επισκέψεων των καταναλωτών στο σουπερμάρκετ αυξάνεται συνεχώς με αντίστοιχη μείωση του καλαθιού αγορών.

Προσφορές

Οι προσφορές αποτελούν κίνητρο για αγορές. Έτσι, τα μόνα προϊόντα που αγοράζουν σε μεγάλες ποσότητες είναι εκείνα που θεωρούν ότι αποτελούν μία συμφέρουσα αγορά. Σε πρώτη ζήτηση οι προσφορές σε απορρυπαντικά και χαρτικά που διατηρούνται για μεγάλα διαστήματα.

Πλέον, οι καταναλωτές «κυνηγούν» πολύ περισσότερο τις προσφορές και έχουν σαφή εικόνα για το πόσα χρήματα εξοικονομούν πραγματοποιώντας «έξυπνες αγορές». Οι καταναλωτές θεωρούν ότι εξοικονομούν κατά μέσο όρο μέσω των προσφορών/κουπονιών/δωροεπιταγών που προφέρουν οι αλυσίδες σουπερμάρκετ και προμηθευτές των προϊόντων 11,7% της αξίας των αγορών τους, με 1 στους 5 καταναλωτές να εξοικονομεί πάνω από 20% και 2 στους 5 τουλάχιστον 10%. Οι καταναλωτές δηλαδή με τις «έξυπνες αγορές» μπορεί να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο για περισσότερες επισκέψεις, αλλά κερδίζουν εξοικονομώντας χρήματα.

supermarket4Στα παντοπωλεία της γειτονιάς

Πάντως δεν είναι λίγες οι νοικοκυρές που παραδέχονται ότι τελευταία προτιμούν να ψωνίζουν προϊόντα από τα παντοπωλεία και μίνι μάρκετ της γειτονιάς ακόμη κι αν είναι κατά τι ακριβότερα κι αυτό γιατί όπως λένε σε αυτά τα μαγαζιά «ψωνίζεις ό,τι ακριβώς χρειάζεσαι χωρίς να παρασύρεσαι σε αγορές που δεν σου είναι απαραίτητες».

 

 

ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

International Night & Greek Night στο Terroir Bar Restaurant του Ananti Resort & Spa
Featured

International Night & Greek Night στο Terroir Bar Restaurant του Ananti Resort & Spa

Ιούν 26, 2025
Λήξη Χορωδιακής χρονιάς με εκδρομή στην Καστοριά για τη χορωδία της Ιεράς Μητροπόλεως Τρίκκης Γαρδικίου και Πύλης
Featured

Λήξη Χορωδιακής χρονιάς με εκδρομή στην Καστοριά για τη χορωδία της Ιεράς Μητροπόλεως Τρίκκης Γαρδικίου και Πύλης

Ιούν 26, 2025
20ο Νηπιαγωγείο Τρικάλων: Το πρώτο εκ βάθρων παθητικό δημόσιο κτήριο στην Ελλάδα
Featured

20ο Νηπιαγωγείο Τρικάλων: Το πρώτο εκ βάθρων παθητικό δημόσιο κτήριο στην Ελλάδα

Ιούν 26, 2025
Εξαιρετικό αφιέρωμα του Δημοτικού Ωδείου Τρικάλων στους Χατζιδάκι – Θεοδωράκη
Featured

Εξαιρετικό αφιέρωμα του Δημοτικού Ωδείου Τρικάλων στους Χατζιδάκι – Θεοδωράκη

Ιούν 26, 2025
Τρίκαλα: Το κατάστημα που έβαλε ένα μπολ νερό για τα ζώα και έκανε τη διαφορά – Μια σκιά ανθρωπιάς, στον ήλιο που καίει
Featured

Τρίκαλα: Το κατάστημα που έβαλε ένα μπολ νερό για τα ζώα και έκανε τη διαφορά – Μια σκιά ανθρωπιάς, στον ήλιο που καίει

Ιούν 26, 2025
Αγωνία τέλος για τους υποψηφίους-Τέλος Ιουλίου οι βάσεις της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Featured

Αγωνία τέλος για τους υποψηφίους-Τέλος Ιουλίου οι βάσεις της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Ιούν 26, 2025
Next Post
Σε ελεύθερη πτώση η οικοδομή στη Θεσσαλία

Σε ελεύθερη πτώση η οικοδομή στη Θεσσαλία

Τα Τρίκαλα αγκάλιασαν το ΘΕΛΩ-Με μεγάλη συμμετοχή η παρουσίαση του Εθελοντικού Οργανισμού από την Κορίνα Λιούτα

Τα Τρίκαλα αγκάλιασαν το ΘΕΛΩ-Με μεγάλη συμμετοχή η παρουσίαση του Εθελοντικού Οργανισμού από την Κορίνα Λιούτα

Έφυγε από τη ζωή η Σοφία Μιχ. Βασιλείου      

Έφυγε από τη ζωή ο Σπυρίδων Τσόγκας

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

http://anilioparkfestival.gr/tickets/http://anilioparkfestival.gr/tickets/
Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

Μελος του eMedia Αριθμός Μητρώου: 13797

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd