TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home Featured

Μακρινό παρελθόν τα γεμάτα καρότσια στα σούπερ μάρκετ

Φεβ 5, 2017
in Featured, Αφιερώματα
Μακρινό παρελθόν τα γεμάτα καρότσια στα σούπερ μάρκετ
Share on FacebookShare on Twitter

Με  λίστα, μετά από έρευνα αγοράς, κυνήγι της προσφοράς, σύγκριση τιμών και με περιορισμένο προϋπολογισμό κάνουν τα ψώνια τους οι Τρικαλινοί

Όλο και λιγότερα προϊόντα αγοράζουν από τα σούπερ μάρκετ οι Τρικαλινοί. Για να το διαπιστώσει κάποιος αυτό δεν χρειάζεται να ανατρέξει σε στατιστικές κι έρευνες. Αρκεί μία βόλτα στα σούπερ μάρκετ… Τα γεμάτα καρότσια αποτελούν μακρινό παρελθόν…

Κάποτε τα μεγάλα καρότσια που ξεχείλιζαν από ψώνια ήταν σύνηθες φαινόμενο ειδικά το Σάββατο. Τα ψώνια στο σούπερ μάρκετ ήταν απόλαυση και δεν αποτελούσαν πονοκέφαλο. Λίγοι ήταν εκείνοι που έκαναν έρευνα αγοράς ή ψώνιζαν με λίστα. Όλα αυτά θα μπορούσαμε να τα χαρακτηρίσουμε ως ένα όμορφο όνειρο που ζήσαμε κάποτε. Η κρίση άλλαξε τις καταναλωτικές μας συνήθειες και περιόρισε (κάτι που δεν θα το λέγαμε απαραιτήτως κακό) τον καταναλωτικό παροξυσμό. Όμως φαίνεται πως δεν μπήκε απλά μία τάξη στα κακώς κείμενα… Ως καταναλωτές περάσαμε στην απέναντι όχθη… Εδώ τα ψώνια γίνονται με φειδώ και λίστα, μετά από έρευνα αγοράς, κυνήγι της προσφοράς και σύγκριση τιμών και με περιορισμένο προϋπολογισμό αφού η τσέπη άδειασε και η αγοραστική δυνατότητα περιορίστηκε, οδηγώντας τους καταναλωτές να υιοθετήσουν μία διαφορετική καταναλωτική συμπεριφορά.

supermarkeΣυχνές αλλά μικρές αγορές

Μπορεί οι επισκέψεις των Τρικαλινών καταναλωτών στα σούπερ μάρκετ να είναι όλο και πιο συχνές, ωστόσο αγοράζουν λιγότερα προϊόντα ανά επίσκεψη όπως μας μαρτυρούν εργαζόμενοι σε σούπερ μάρκετ. Δεν αγοράζουν ποσότητες, αλλά ακριβώς ό,τι χρειάζονται. Δεν αποθηκεύουν προϊόντα, αλλά αγοράζουν όσα καταναλώνουν χρησιμοποιώντας λίστα. Σύμφωνα με έρευνες ο συνολικός αριθμός επισκέψεων των καταναλωτών στο σουπερμάρκετ αυξάνεται συνεχώς με αντίστοιχη μείωση του καλαθιού αγορών.

Προσφορές

Οι προσφορές αποτελούν κίνητρο για αγορές. Έτσι, τα μόνα προϊόντα που αγοράζουν σε μεγάλες ποσότητες είναι εκείνα που θεωρούν ότι αποτελούν μία συμφέρουσα αγορά. Σε πρώτη ζήτηση οι προσφορές σε απορρυπαντικά και χαρτικά που διατηρούνται για μεγάλα διαστήματα.

Πλέον, οι καταναλωτές «κυνηγούν» πολύ περισσότερο τις προσφορές και έχουν σαφή εικόνα για το πόσα χρήματα εξοικονομούν πραγματοποιώντας «έξυπνες αγορές». Οι καταναλωτές θεωρούν ότι εξοικονομούν κατά μέσο όρο μέσω των προσφορών/κουπονιών/δωροεπιταγών που προφέρουν οι αλυσίδες σουπερμάρκετ και προμηθευτές των προϊόντων 11,7% της αξίας των αγορών τους, με 1 στους 5 καταναλωτές να εξοικονομεί πάνω από 20% και 2 στους 5 τουλάχιστον 10%. Οι καταναλωτές δηλαδή με τις «έξυπνες αγορές» μπορεί να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο για περισσότερες επισκέψεις, αλλά κερδίζουν εξοικονομώντας χρήματα.

supermarket4Στα παντοπωλεία της γειτονιάς

Πάντως δεν είναι λίγες οι νοικοκυρές που παραδέχονται ότι τελευταία προτιμούν να ψωνίζουν προϊόντα από τα παντοπωλεία και μίνι μάρκετ της γειτονιάς ακόμη κι αν είναι κατά τι ακριβότερα κι αυτό γιατί όπως λένε σε αυτά τα μαγαζιά «ψωνίζεις ό,τι ακριβώς χρειάζεσαι χωρίς να παρασύρεσαι σε αγορές που δεν σου είναι απαραίτητες».

 

 

ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

Πέθανε πρώην παίκτρια του «The Bachelor» σε ηλικία μόλις 31 ετών νικημένη από τον καρκίνο
Featured

Για περισσότερο της μιας εβδομάδας φέρεται να ήταν νεκροί μάνα και γιος

Απρ 30, 2025
Οικογενειακή τραγωδία στα Τρίκαλα με νεκρούς μάνα και γιο
Featured

Οικογενειακή τραγωδία στα Τρίκαλα με νεκρούς μάνα και γιο

Απρ 30, 2025
Σύσκεψη και συντονισμός για το restart mAI City στον Δήμο Τρικκαίων
Featured

Σύσκεψη και συντονισμός για το restart mAI City στον Δήμο Τρικκαίων

Απρ 30, 2025
Πρωταγωνιστής ο ΑΠΣ Τρίκαλα και στο πανελλήνιο πρωτάθλημα εφήβων
Featured

Πρωταγωνιστής ο ΑΠΣ Τρίκαλα και στο πανελλήνιο πρωτάθλημα εφήβων

Απρ 30, 2025
Κοντά στους πολίτες ο Δήμος Μετεώρων
Featured

Κοντά στους πολίτες ο Δήμος Μετεώρων

Απρ 30, 2025
Γηρασμένη και με το μικρότερο κατά κεφαλή ΑΕΠ η Δυτική Θεσσαλία – Πρώτη στην ανεργία από 45-54 ετών η Π.Ε. Τρικάλων
Featured

Γηρασμένη και με το μικρότερο κατά κεφαλή ΑΕΠ η Δυτική Θεσσαλία – Πρώτη στην ανεργία από 45-54 ετών η Π.Ε. Τρικάλων

Απρ 30, 2025
Next Post
Σε ελεύθερη πτώση η οικοδομή στη Θεσσαλία

Σε ελεύθερη πτώση η οικοδομή στη Θεσσαλία

Τα Τρίκαλα αγκάλιασαν το ΘΕΛΩ-Με μεγάλη συμμετοχή η παρουσίαση του Εθελοντικού Οργανισμού από την Κορίνα Λιούτα

Τα Τρίκαλα αγκάλιασαν το ΘΕΛΩ-Με μεγάλη συμμετοχή η παρουσίαση του Εθελοντικού Οργανισμού από την Κορίνα Λιούτα

Έφυγε από τη ζωή η Σοφία Μιχ. Βασιλείου      

Έφυγε από τη ζωή ο Σπυρίδων Τσόγκας

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

Μελος του eMedia Αριθμός Μητρώου: 13797

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd