TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home Υγεία

Κατάθλιψη: Η τροφή που μειώνει τον κίνδυνο

Αυγ 8, 2019
in Υγεία
Κατάθλιψη: Η τροφή που μειώνει τον κίνδυνο
Share on FacebookShare on Twitter

Πρόσφατη μελέτη του University College του Λονδίνου επισημαίνει ότι η κατανάλωση μαύρης σοκολάτας, μειώνει τον κίνδυνο κατάθλιψης.

Στην έρευνα συμμετείχαν 13,626 άτομα ηλικίας 20 ετών και άνω, οι οποίοι είχαν φυσιολογικό βάρος και δεν έπασχαν από διαβήτη.

Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έρευνας, όσοι από τους συμμετέχοντες κατανάλωσαν σοκολάτα γάλακτος δεν διαπίστωσαν να μειώνονται τα συμπτώματα της κατάθλιψης.

Δεν ίσχυε το ίδιο όμως και για όσους έδειξαν να προτιμούν μαύρη σοκολάτα.

Αυτοί είχαν 70% λιγότερες πιθανότητες να εκδηλώσουν κλινικά συμπτώματα κατάθλιψης, συγκριτικά με όσους δεν κατανάλωσαν καθόλου σοκολάτα ή προτίμησαν τη γάλακτος.

Όπως αναφέρουν οι συντάκτες της έρευνας, οι προηγούμενες μελέτες πάνω στο θέμα αυτό παρουσιάζουν κενά, καθώς δεν είχαν εξετάσει μεταβλητές, όπως είναι το βάρος, το ύψος, η οικογενειακή κατάσταση, η εκπαίδευση, η εθνικότητα, το εισόδημα, το κάπνισμα και άλλες συνθήκες υγείας.

avri sokolata

Οι συγγραφείς της παρούσας έρευνας, έχουν συνυπολογίσει τις παραπάνω μεταβλητές στην εξαγωγή των συμπερασμάτων.

Πέρα από τα οφέλη της στην ψυχική υγεία, η κατανάλωση μαύρης σοκολάτας, έχει αποδειχθεί ότι καταπολεμά το άγχος, ρυθμίζει την αρτηριακή πίεση, ρίχνει τη χοληστερίνη και βελτιώνει τη λειτουργία του εγκεφάλου.

Είναι πλούσια σε Βιταμίνη A, C, ασβέστιο, σίδηρο, βιταμίνη D, Βιταμίνη B6, Βιταμίνη B12, κάλιο, μαγνήσιο και καφεΐνη.

Η επικεφαλής της μελέτης  Δρ. Sarah Jackson χαρακτηρίζει την έρευνα επιτυχημένη, γιατί τα συμπεράσματά της αποσαφηνίζουν τις επιπτώσεις που έχει στην ψυχική υγεία, η κατανάλωση μαύρης σοκολάτας.

Σημειώνεται ότι η έρυνα δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό «Depression & Anxiety».

Με πληροφορίες από: Medical Daily & foodmatters.com

πηγή :https://www.onmed.gr/ygeia/story/377858/katathlipsi-h-trofi-poy-meionei-ton-kindyno

ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

Ο λόγος που κοιμάστε καλύτερα με το ένα πόδι έξω από το πάπλωμα
Υγεία

Ο λόγος που κοιμάστε καλύτερα με το ένα πόδι έξω από το πάπλωμα

Ιούν 11, 2026
Η 1η ΤΟΜΥ Τρικάλων ευαισθητοποιεί το κοινό κατά της διακοπής του καπνίσματος
Υγεία

Η 1η ΤΟΜΥ Τρικάλων ευαισθητοποιεί το κοινό κατά της διακοπής του καπνίσματος

Ιούν 10, 2026
Υβριδική εργασία: Υποτίθεται ότι θα την νιώθαμε ευκολότερη – Γιατί δεν είναι έτσι τελικά;
Υγεία

Υβριδική εργασία: Υποτίθεται ότι θα την νιώθαμε ευκολότερη – Γιατί δεν είναι έτσι τελικά;

Ιούν 10, 2026
Στένωση αορτής: Τα συμπτώματα που είναι «καμπανάκι» για άμεση εξέταση
Υγεία

Στένωση αορτής: Τα συμπτώματα που είναι «καμπανάκι» για άμεση εξέταση

Ιούν 9, 2026
Δωρεάν Οφθαλμολογικός έλεγχος στο Περιφερειακό Ιατρείο Ελάτης
Υγεία

Δωρεάν Οφθαλμολογικός έλεγχος στο Περιφερειακό Ιατρείο Ελάτης

Ιούν 8, 2026
Βερβερίνη και απώλεια βάρους: Τι ισχύει τι δεν ισχύει
Υγεία

Βερβερίνη και απώλεια βάρους: Τι ισχύει τι δεν ισχύει

Ιούν 8, 2026
Next Post
Αγγούρι: 10 οφέλη από την καθημερινή κατανάλωσή του (video)

Αγγούρι: 10 οφέλη από την καθημερινή κατανάλωσή του (video)

Ξεφλουδίζεις ή συμβαίνει κάτι άλλο; Τι είναι τελικά αυτά τα λευκά σημάδια;

Ξεφλουδίζεις ή συμβαίνει κάτι άλλο; Τι είναι τελικά αυτά τα λευκά σημάδια;

5 τρόποι για να αποκτήσετε τέλεια φρύδια (video)

5 τρόποι για να αποκτήσετε τέλεια φρύδια (video)

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙMΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

 

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd