Στη θέση «Παρασπόρια» πραγματοποιήθηκε η νέα ασφαλτόστρωση και η ατμόσφαιρα ήταν τόσο χαρούμενη που δεν έλειψαν ούτε οι σαμπάνιες, ούτε τα σουβλάκια και τα λουκάνικα. Ιδιαίτερη παρουσία είχε ο δήμαρχος Δήμου Μετεώρων Λευτέρης Αβραμόπουλος, ο οποίος βρέθηκε στο σημείο και συνομίλησε με κατοίκους και επαγγελματίες, βλέποντας από κοντά το αποτέλεσμα της παρέμβασης.
Την παράσταση έκλεψε ο αγαπητός φίλος και ιδιοκτήτης της Τροχιστικής Ηλίας Ντάπας, που μαζί με τον γιο του άνοιξαν τη σαμπάνια. Μια μικρή αλλά ζωντανή στιγμή χαράς για ένα έργο που βελτιώνει την καθημερινότητα.
ΠΗΓΗ: stagonnews.gr