Στη θέση «Παρασπόρια» πραγματοποιήθηκε η νέα ασφαλτόστρωση και η ατμόσφαιρα ήταν τόσο χαρούμενη που δεν έλειψαν ούτε οι σαμπάνιες, ούτε τα σουβλάκια και τα λουκάνικα. Ιδιαίτερη παρουσία είχε ο δήμαρχος Δήμου Μετεώρων Λευτέρης Αβραμόπουλος, ο οποίος βρέθηκε στο σημείο και συνομίλησε με κατοίκους και επαγγελματίες, βλέποντας από κοντά το αποτέλεσμα της παρέμβασης.
Την παράσταση έκλεψε ο αγαπητός φίλος και ιδιοκτήτης της Τροχιστικής Ηλίας Ντάπας, που μαζί με τον γιο του άνοιξαν τη σαμπάνια. Μια μικρή αλλά ζωντανή στιγμή χαράς για ένα έργο που βελτιώνει την καθημερινότητα.

































