TrikalaView
Advertisement
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
TrikalaView
Home Υγεία

Καφές, αλκοόλ, παραπανίσια κιλά: Πώς σχετίζονται με τη μακροζωία

Απρ 18, 2019
in Υγεία
Share on FacebookShare on Twitter

Καλά είναι τα νέα για τους λάτρεις του καφέ, καθώς σύμφωνα με τα ευρήματα νέας μελέτης, σχετίζεται με λιγότερες πιθανότητες πρόωρου θανάτου, ανεξάρτητα από την ποσότητα που καταναλώνει κάποιος και αν περιέχει καφεΐνη ή όχι.

Κάτι ανάλογο φαίνεται όμως να ισχύει και για όσους πίνουν μέτριες ποσότητες αλκοόλ και έχουν λίγα παραπανίσια κιλά.

Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια, οι οποίοι διεξήγαγαν την σχετική έρευνα εξηγούν: «Οι άνθρωποι που πίνουν μέτριες ποσότητες αλκοόλ ή καφέ, ζουν περισσότερο από αυτούς που αποφεύγουν την κατανάλωσή τους».

Υπογραμμίζουν ακόμη ότι «οι υπέρβαροι άνω των 70, ζουν συνήθως περισσότερο από τους ανθρώπους με κανονικό βάρος ή τους λιποβαρείς».

Οι ερευνητές ξεκίνησαν το 2003 το πρόγραμμα Study 90+, στο πλαίσιο του οποίου μελέτησαν 1.600 ηλικιωμένους άνω των 90 ετών, προκειμένου να εντοπίσουν τις συνήθειες που σχετίζονται με τη μακροζωία.

«Καθώς δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες για τους ανθρώπους που καταφέρνουν να ξεπεράσουν τα 90 χρόνια ζωής, η αξιοσημείωτη αύξηση του χρόνου ζωής, αποτελεί προτεραιότητα στη δημόσια υγεία» σημειώνουν.

Πιο απλά, όλο και περισσότεροι άνθρωποι ζουν αρκετά φτάνοντας ή ξεπερνώντας τα 90 έτη, δεν είναι όμως σαφές πού οφείλεται αυτό.

Για να ρίξουν φως στην υπόθεση, οι ερευνητές έκαναν στους συμμετέχοντες νευρολογικές, ψυχολογικές, γνωστικές και γενικές εξετάσεις υγείας, κάθε έξι μήνες, συγκεντρώνοντας πληροφορίες για τη διατροφή τους, τις καθημερινές δραστηριότητες, το ιατρικό ιστορικό και τα φάρμακά τους.

Η ανάλυση των δεδομένων έδειξε ότι όσοι έπιναν μέτριες ποσότητες καφέ και αλκοόλ ζούσαν περισσότερο από όσους δεν έπιναν, ενώ οι άνω των 70 υπέρβαροι , ζούσαν περισσότερο από τους κανονικούς ή τους λιποβαρείς.

Τα ευρήματα δημοσιεύτηκαν στο επιστημονικό έντυπο JAMA Internal Medicine.

πηγή :https://www.onmed.gr/ygeia/story/374224/kafes-alkool-parapanisia-kila-pos-sxetizontai-me-ti-makrozoia

ShareTweetShare
Goodys

Related Posts

Δωρεάν Οφθαλμολογικός έλεγχος στο Περιφερειακό Ιατρείο Ελάτης
Υγεία

Δωρεάν Οφθαλμολογικός έλεγχος στο Περιφερειακό Ιατρείο Ελάτης

Ιούν 8, 2026
Βερβερίνη και απώλεια βάρους: Τι ισχύει τι δεν ισχύει
Υγεία

Βερβερίνη και απώλεια βάρους: Τι ισχύει τι δεν ισχύει

Ιούν 8, 2026
Η θεραπεία για τις αλλεργίες αλλάζει και πλέον δεν αφορά μόνο την ανακούφιση των συμπτωμάτων
Υγεία

Η θεραπεία για τις αλλεργίες αλλάζει και πλέον δεν αφορά μόνο την ανακούφιση των συμπτωμάτων

Ιούν 7, 2026
Η Τεχνητή Νοημοσύνη αποκαλύπτει την μοριακή επίδραση της εμμηνόπαυσης στο γυναικείο σώμα
Υγεία

Η Τεχνητή Νοημοσύνη αποκαλύπτει την μοριακή επίδραση της εμμηνόπαυσης στο γυναικείο σώμα

Ιούν 6, 2026
ΕΟΠΥΥ: Aυτές είναι οι νέες εξετάσεις που δεν θα πληρώνουν οι ασφαλισμένοι από 31 Οκτωβρίου
Υγεία

Πρόσληψη ενός εργαστηριακού υπαλλήλου για το Κέντρο Υγείας Καλαμπάκας

Ιούν 5, 2026
Ημέρα Εθελοντικής Αιμοδοσίας Κέντρου Υγείας Τρικάλων
Υγεία

Ημέρα Εθελοντικής Αιμοδοσίας Κέντρου Υγείας Τρικάλων

Ιούν 5, 2026
Next Post
6 λόγοι για τους οποίους πεινάς συνέχεια

6 λόγοι για τους οποίους πεινάς συνέχεια

Ψηφιδωτά αυγά

Ψηφιδωτά αυγά

Κόκκινα αυγά

Κόκκινα αυγά

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Facebook Twitter Instagram

Facebook

Facebook

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΤΙΤΛΟΣ: trikalaview.gr
ΕΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΤΚ 42100,  ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Α.Φ.Μ: 100286824
Δ.Ο.Υ.: ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΣΩΤΗΡΑ,  ΤΚ 42100, ΣΩΤΗΡΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6945436929
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: [email protected] (ΣΥΝΤΑΞΗ)
ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΝΟΜΙMΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε. ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (trikalaview.gr)

 

Δήλωση Συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 για την Αντιμετώπιση Παράνομου Περιεχομένου
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

Αριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.242752

 

 

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Θεσσαλία
  • Εκλογές
  • Ελλάδα
  • Πολιτισμός
  • Κηδείες
  • Επιχειρείν
  • Συνεντεύξεις
  • Απόψεις
  • Εκλογές
  • Αφιερώματα
  • Μαγειρική
  • Οικογένεια
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Ομορφιά
  • TravelView
  • Βιβλιοπροτάσεις
  • Παράξενες ειδήσεις
  • Διατροφή
  • Μύλος των ξωτικών
  • ό,τι να ναι
  • Επικοινωνία

© 2020 Trikalaview Crafted with ♡ i-sd