Καθώς το διαδίκτυο στο Ιράν αποκαθίσταται, σταδιακά έρχονται εικόνες από όσα συνέβησαν τις ταραχώδεις ημέρες του περασμένου Δεκεμβρίου

Ένα βίντεο που δείχνει τη στιγμή που διαδηλωτές στο Ιράν, κατεδαφίζουν το μνημείο του πρώην διοικητή της Δύναμης Κουντς του Σώματος των Φρουρών της Ισλαμικής Επανάστασης, στρατηγού Κασέμ Σουλεϊμανί, έχει κάνει την εμφάνισή του, ξανά στο διαδίκτυο, μετά τη μερική αποκατάστασή του από το καθεστώς.
Στο εσωτερικό, οι επίσημες αρχές τον τοποθετούν ως εθνικό ήρωα, αλλά για την αντιπολίτευση, η φιγούρα του παρέμεινε σύμβολο ενός σκληρού θεοκρατικού καθεστώτος.






























